תתחילו להתאמן בבית: 5 טרנדים חמים באיפור ושיער

האביב כבר כאן ונכון, כרגע אנחנו תקועות בבית, אך עם זאת, מצפות לדעת אילו מגמות יופי ישלטו העונה. הנה, 5 כאלו שאפשר להתחיל להתאמן עליהן ולנסות בבית, עד שנוכל ליישמן בפועל בציבור (יופי)

יעל קלצקין | כיכר השבת |
(צילום: שאטרסטוק)

עם כל הכבוד להסתגרות בבית בימים אלו, האביב כבר עם רגל אחת כאן ופסח באופק ובאותה מידה שאנחנו מוכנות לאפסן גבוה גבוה את מעילי הצמר והמגפיים שלנו ולהחליפם בשמלות וסנדלים משגעים, אנחנו ממש מצפות לדעת אילו מגמות יופי ילכו העונה. אז הנה, 5 כאלו שאפשר להתחיל להתאמן עליהן ולנסות בבית, עד שנוכל ליישמן בפועל בציבור:

קצוות שיער חיצוניים

כשהיינו ילדות היינו מנסות לחקות את מראה הגל החיצוני בפאה של אמא וליישמו בשערנו ולאחרונה, ראינו לא מעט סלבריטאיות מתהלכות בפומבי עם קצוות שיער המופנים כלפי חוץ, בסגנון דומה. למרבה המזל, זהו לוק שקל במיוחד ליצור בבית. כל מה שאתן צריכות זה מחליק שטוח ולכוון בעזרתו את קצוות השיער לכיוון הכתפיים.

צלליות מנטה

הנה דרך מהירה לפתוח עיניים עייפות ונפוחות: מרחו צלליות בגוון מנטה על העפעפיים. הגוון המרגיע מיושם בצורה הטובה ביותר באמצעות שימוש במברשת רכה שמפיצה את הצבע בעדינות ולא בכבדות.

סרטי שיער

אביזרי שיער לא הולכים לשום מקום. בעוד ש-2019 הייתה כולה סביב הקשתות, 2020 תהיה כולה סרטים. סאטן, קטיפה, גדול או קטן: עשו בשכל וכרכו אותו סביב הקוקו והנה, אתן נראות צעירות יותר בחמש שנים.

אייליינר שמיימי

רעיון מרענן נוסף שכדאי לנסות עכשיו? קו אייליינר מלוטש בצבע לבן או כסוף בהיר למסגור העיניים.

גווני ניאון

בשנים עברו ראינו הרבה שפתונים וסמקים בהירים במגמות לקראת האביב, אבל 2020 היא השנה של איפור העיניים הנועז. נסו להחליף את צללית הברונזה הרגילה שלכן לכתום זורח ותראו כמה מחמאות תקצרו.

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

Mame לאישה הדתית