התפתחות מסעירה בירושלים

מנהל הת"ת הגדול נדבק בקורונה: מאות ייכנסו לבידוד

הרב אברהם פינזל, מנהל תלמוד תורה חכמת שלמה בירושלים, בו לומדים 1,600 ילדים, התגלה כמי שחלה בקורונה, ונכנס לבידוד • בעקבות כך צפויים מאות, בהם ילדי החיידר, להיכנס אף הם לבידוד (חרדים)

אבי רבינא | כיכר השבת |
פינזל עם מרן שר התורה (ארכיון. באדיבות המצלם)

התפתחות מסעירה בירושלים: מנהל תלמוד תורה חכמת שלמה בעיר הרב אברהם פינזל, נמצא חיובי בבדיקות שערך להימצאות נגיף הקורונה בגופו. בעקבות כך, מאות - בתוכם 'מלמדים', אנשי צוות וילדים - עשויים להיכנס לבידוד, מחשש שנדבקו ממנו.

כידוע, בחיידר חכמת שלמה לומדים כ-1,600 ילדים. בסוף השבוע האחרון נודע למנהלו, פינזל, כי הוא נשא של הנגיף במשך מספר ימים קודם לכן, אך הוא הפסיק להגיע למוסד החינוכי עוד קודם, מהרגע בו החל לחוש ברע.

ל'כיכר השבת' נודע, כי תלמוד התורה המשיך לפעול עד ליום רביעי האחרון, לדבריו בהוראתו של מרן שר התורה הגאון רבי חיים קנייבסקי; כעת, כאמור, לא מעט ילדים מהת"ת, כמו גם המלמדים ואנשי צוות נוספים, נכנסו לבידוד.

בהודעה שנשלחה להורי התלמידים נכתב: "שלחנו כולנו את ילדינו לתלמוד תורה עד אתמול היום האחרון ללימודים. כעת מתברר שהמנהל הרב אברהם שלום פינזל חולה קורונה מס' 3868".

"על כל המלמדים והילדים בתלמוד תורה להיכנס לבידוד באופן מיידי למשך שבועיים ללא יוצא מן הכלל. מי שמרגיש בתסמיני הנגיף, עליו להתקשר באופן מיידי למד"א ולהיבדק בקורונה".

ילדי החיידר בבית הגר"ח (באדיבות המצלם, ללא קרדיט)

פינזל עצמו שלח הודעה מוקלטת להורי התלמידים בה אמר: "ביום חמישי ר"ח ניסן התחלתי להרגיש לא כל כך טוב. היום יום שני קיבלתי הודעה שאני חולה. אני לא צריך אשפוז ואני נקרא יחסית במצב קל. אני מבקש מכל ילד וילד והוריהם להזכיר אותי בתפילה אברהם שלום בן ציפורה פייגא מרים. בזמן שהחיידר היה פעיל הקפדתי מאוד על מרחק גדול ונמנעתי לגמרי ממגע. כל מי שהיה במחיצתי צריך להיכנס לבידוד".

הרב פינזל, שהמשיך את הלימודים בת"ת בהוראת מורו ורבו, אמר השבוע לרדיו 'קול חי': "זו שעת המבחן של לומדי התורה. אנשים חושבים שאנחנו מתאבדים שלוקחים אחריות על עצמינו, אנחנו כפופים לרבותינו גם שזה קשה. הילדים הגיעו היום בהתלהבות ובאמת הרגישו שהם מצילים את העולם בהבל פיהם, זה היה מרגש".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר