כך תראו טוב בשיחות וידאו: טיפים לאיפור מהיר

בימים אלו, רוב הסיכויים שגם אם אתן עובדות מהבית, אתן לבושות ברישול, אבל כששיחות הזום עם הצוות לעבודה נכנסות לתמונה, אתן רוצות להיראות במיטבכן. הנה כמה טריקים מהירים ממאפרות (יופי)

מאמע | כיכר השבת |
(צילום: שאטרסטוק)

אם אתן עובדות כרגע מהבית, רוב הסיכויים שאתן לבושות בבגדים אקראיים ואפילו בפיג'מה וזה בסדר, אף אחד לא רואה אתכן מהמותניים ומעלה, אז תהנו מהנוחיות הזמנית הזו. אבל אם אתן רוצות להיראות קצת פחות כמו טורנדו מהלך לפני שיחת זום עם כל הקולגות שלכן, יש לנו כמה טריקים מהירים באדיבות מספר מאפרות מובילות:

"טיפ קטן שיעזור לכן להיראות 'מחוברות' תוך שניות, לפני שיחות הווידאו הללו, הוא למרוח שפתון אדום. החכמה היא ללכת על גוון אדום יותר עז, שיבהיר את השיניים שלכן, יגרום לעור שלכן לזהור ויעניק חיות לתווים שלכן, מבלי שתצטרכו לאפר את כל הפנים" - מילי מוראלס, מעצבת שיער ואמנית איפור.

"אם יש לכן זמן רק לדבר אחד - במיוחד לאמהות עמוסות - ההמלצה שלי לפני התחלת שיחת וידאו היא לכסות במהירות עיגולים כהים או אדמומיות בעזרת קונסילר, לקבלת מראה טבעי, אך אחיד יותר. כמו כן, התאורה היא המפתח. לעתים קרובות אני יושבת מול חלון בבית לשיחות מכיוון שאור טבעי כל כך מחמיא ועושה חסד עם תווי הפנים" - כריסטן דומיניק, מאפרת, מייסדת ומנהלת קריאייטיב של חברת "דומיניק קוסמטיקס".

"הדרך הקלה ביותר להיראות כאילו השקעתן זמן רב באיפור לקראת שיחת זום (גם אם לא עשיתן זאת בפועל), היא לשים שפתון בוהק ועליז - אדום תות או פוקסיה". שני הגוונים מתאימים לכל גוון עור, אני מבטיחה. לאחר משיחת השפתיים, הוסיפו מעט מסקרה ואתן מוכנות" - ג'נה קריסטינה, מאפרת.

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

Mame לאישה הדתית