רופא עור: למה לא כדאי למהר לקבוע תור למניקור

אם גם אתן (כמונו) טרם אצתן רצתן לקוסמטיקאית הקבועה שלכן כדי להתחדש בג'ל חדש ונוצץ, דעו כי אתן עושות בשכל. מסתבר שיש לא מעט יתרונות לוויתור הזמני על מניקור (יופי)

מאמע | כיכר השבת |
(צילום: שאטרסטוק)

הציפורניים שלנו ראו ימים טובים יותר תודות לקורונה ולמרות פתיחתם המחודשת של מכוני היופי, טרם קבענו תור למניקור. למרבה הפלא, איכשהו התרגלנו למראה הנטול והתחלנו לתהות אם יש תועלת במתן מנוחה קצרה לציפורניים (ולחשבון הבנק) שלנו.

זו הסיבה שפנינו לרופא העור, דוקטור פיטרסון פייר, שסיפר לנו מה קורה בפועל כשמפסיקים להתמיד על התחדשות במניקור. הנה מה שהיה לו לומר:

מרבית הלקים, האצטונים ותכשירי הציפורניים האחרים מכילים כימיקלים קשים. על ידי וויתור על ביקור אצל המניקוריסטית, אתן מאפשרות לגופכן לעבור ניקוי רעלים קטן. "כך אתן יכולות להימנע מכימיקלים, בעיקר מהשלישייה הרעילה: DBP, טולואן ופורמלדהיד, שקושרו לאסטמה, מומים מולדים ואפילו סרטן", מסביר ד"ר פייר. זה לא אומר שכימיקלים אלה בהחלט יגרמו לבעיות בריאותיות, אבל זה אומר שלתת לציפורניים שלכן אפשרות לנשום זה רעיון טוב.

שלא לדבר על כך שמראה הציפורניים שלכן עשוי להשתנות. "שימוש מתמיד באצטון ובמנורות UV המעורבות במניקור ג'ל, יכול להחליש את הקרטין בציפורניים ולגרום להן להיות מחוספסות, מה שמוביל לציפורניים שבירות ואף לשבירה ממשית", מוסיף ד"ר פייר.

בנוסף, הוא אומר שנטילת הפסקה מסלון היופי לא רק "תאפשר לציפורניים שלכן הזדמנות להתייבש ולתקן את עצמן", אלא שהיא גם תבטל את החשיפה לחיידקים לא רצויים. "לציפורניים שלכן יש סיכוי להחלים ואתן מבטלות את הסיכוי להידבקות בזיהום פטרייתי מכיוון שעד 75 אחוז ממכוני הציפורניים לא מצליחים לעקוב אחר פרוטוקולי החיטוי של משרד הבריאות", מסביר ד"ר פייר.

בשורה תחתונה: אם אתן עדיין מסוגלות לוותר על מריחת לק, אין לכן סיבה למהר לעשות זאת ובמחשבה שניה, תתחילו לחבב מאד את המראה הטבעי. מילה שלנו.

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

Mame לאישה הדתית