חובשת מסכה? כך תמנעי את הנזקים שהיא גורמת לעור

עטיית מסכת פנים מחוץ לבית היא חובה בימים אלו ולמרות אי הנוחות הרבה הכרוכה בעניין, אנחנו לא יוצאות מפתח הבית בלעדיה. אבל איך מצמצמים את הנזקים הרבים שהיא גורמת לעור הפנים? (יופי)

מאמע | כיכר השבת |
(צילום: שאטרסטוק)

אם אתן עובדות חיוניות ונאלצות לעטות על פניכן מסכה במשך שעות ארוכות במשרד, יתכן שהעור בחלק התחתון של הפנים שלכן יעשה לכן צרות עקב החיכוך בבד ומפאת העובדה שאוויר צח לא מגיע לחלקים רבים מפרצופכן.

"שמן, זיעה, לכלוך ואיפור יכולים להצטבר מתחת לבד", אומר הדרמטולוג ג'ושוע זייכנר."זה יכול להוביל לפריחות או אפילו להתפרצויות אקנה, במיוחד באזורים שבהם המסכה באה ישירות במגע עם העור שלכן".

פצעונים אינם סוף העולם כאשר המסכות כה חשובות לשמירה על הבריאות של כולנו, אך עדיין יש צעדים שניתן לנקוט בהם כדי לשמור על עור חיוני ומלא חיים.

דבר ראשון שכדאי לשים אליו לב הוא החומר ממנו עשויה המסכה. בדים רכים יותר יספגו לחות באזור המסכה, מה שעלול להוביל ליובש. אם העור שלכן יבש בדרך כלל, הקפידו לנקות אותו כשאתן שבות הביתה ולמרוח קרם לחות. בדים טבעיים כמו כותנה יהיו עדינים יותר עם העור שלכן מאשר בדים סינתטיים.

מעבר לכך, כמו תמיד, שתיית מים מרובה היא המפתח לשמירה מפני התייבשות העור.

כדי להימנע מהופעת פצעים, ודאו שהפנים שלכן (או לפחות החלק המכוסה שלהן) נקיות ולחות היטב לפני הנחת המסכה עליהן. בנוסף, לא יזיק להצטייד בקרם לחות עשיר במיוחד, אומרת האסטטיקאית לורן פונטיו.

אם אתן כבר סובלות מאקנה, נסו להטמיע חומצה סליצילית עמוק בתוך הנקבוביות שלכן ולנקות אותן. "חפשו מרכיבים כמו חמאת שיאה, חמאת קקאו או שמן חוחובה כדי ליצור מחסום נוסף בין העור שלכן למסכה", אמרה פונטיו.

אם אתן צריכות לחבוש את המסכה שלכן במשך שעות בכל פעם, יתכן שתחוו שטפי דם ואף נפיחות. יש לקרר אזורים נפוחים עם מגבת פנים שספוגה במים קרים ולמרוח משחה מרפאת על החבורות.

לבסוף, העריכו מחדש את שגרת טיפוח העור שלכן. היפטרו ממוצרי ניקוי אגרסיביים או פילינג לעת עתה, כדי למנוע גירויים והיו עדינות כשאתן מנקות את הפנים שלכן.

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

Mame לאישה הדתית