במקום לזרוק לפח: 5 שימושים לציפיות ישנות של כריות

רובנו משליכים לאשפה ציפיות דהויות של כריות, אבל יש אנשים שממחזרים ומנצלים אותן למספר פרויקטים מעניינים. אם אתם חושבים שציפיות מהוהות של כריות הן זבל, כדאי שתקראו (אל תפספסו)

יעל קלצקין | כיכר השבת |
(צילום: שאטרסטוק)

כאשר הציפיות הישנות של הכריות שלכם מתבלות, מה אתם עושים איתן? רוב האנשים פשוט משליכים אותן לאשפה ושוכחים שעשו זאת. חלקם בוחרים לתרום אותן לצדקה, במידה והן במצב נאות וחלקם ממחזרים ומנצלים אותן למספר פרויקטים קריאטיביים. אם אתם חושבים שציפיות מהוהות של כריות הן זבל, כדאי שתקראו על הדרכים להשתמש בהן, לפני שאתן מפנים אותן לצפרדע הקרובה למקום מגוריכם:

1. אחסון מצעים ובגדים

ערמו סטים מלאים של מצעים כשהם מקופלים, בתוך ציפיות של כריות, כך שתוכלו לשלוף סטים שלמים בקלות ובנוסף, תזכו לארון מסודר יותר.

כמו כן, ניתן לקפל בגדים עונתיים ולאחסן אותם בקפידה בתוך ציפיות של כריות שבדרך כלל מספיק גדולות כדי להחזיק אפילו סוודרים בתוכן וניתן לאטום אותן בקלות בעזרת קשירה של חבל או חוט אחר. אופציה זו של אחסון עונתי יכולה להיות שימושית מאד והיא עשויה אפילו להיות דרך להגן על הבגדים שלכם מפני עש ואבק.

2. כיבוס בגדים עדינים

למה לשלם מחיר מגוחך על שקית לכביסה כשציפיות ישנות לכריות יעשו את העבודה מצוין? הניחו בגדים עדינים בתוך ציפית כרית וקשרו את הקצה לפני הכביסה, בכדי למנוע היווצרות צ'פים, קרעים וכדו'.

3. הפרדת הפריטים בסל הכביסה

שמירה על כבסים מלוכלכים בנפרד היא בעיה שמטרידה משפחות רבות במשך שנים. ציפיות ישנות של כריות מתאימות להפרדת בגדים צבעוניים מלבנים. למעשה, מכיוון שמדובר בציפית ישנה, תוכלו לסמן על גביה בבירור מה הולך לאן עם טוש קבוע. למי אכפת איך היא נראית כשהיא כל כך יעילה?

אנו לוקחים איתנו ציפיות ישנות של כריות כאשר אנו לנים מחוץ לבית, כדי שיהיה לנו מקום לשים בו את כל הבגדים המלוכלכים ואז פשוט מניחים אותן במזוודה או בתא המטען של המכונית ומעבירים אותן בקלות לחדר הכביסה כשאנו מגיעים הביתה.

4. אריזת פריטים שבירים

אם אי פעם עברתם דירה, אתם מכירים את התסכול הרב שיש בחיפוש אחר מספיק חומרי אריזה בכדי להזיז בבטחה את הכלים השבירים שלכם. ציפיות ישנות לכריות מתאימות במיוחד לצורך זה, מכיוון שניתן לעצב אותן לצורת הכלי ולארוז אותן בקלות.

5. יצירת סינר מטבח

אנשים רבים אפילו משתמשים בציפיות ישנות בכדי להכין שמלות ובגדים אחרים. סינר מטבח נראה הכי הגיוני, פשוט מכיוון שרוב ההדפסים על ציפיות ישנות אינם אפנתיים, אבל סינר מטבח יכול להיות מכוער ומיושן. אם יש לכם מעט ידע בתפירה, קחו את אותה ציפית ישנה וצרו איתה קסמים.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר