ליטל עמאר: סיפורה של קולקציית אביב בצל הקורונה

משבר הקורונה תפס גם אותנו. כיבואנים, הוא הקשה עלינו עוד בשלבים בהם הקורונה היתה סיפור סיני מרוחק. כבר מאז, חוסר הוודאות היה עצום, אך יחד איתו התחזקה האמונה (אופנה, שיווקי)

(צילום: רותי טובי)

מותג האון ליין "ליטל עמאר" לבגדי ילדות, הפועל כבר למעלה מ-8 שנים, החל כאתר מכירות אינטרנטי, התפתח עם השנים והפך לאימפריית און ליין, עם 3 סניפים פרונטליים – בירושלים, בני ברק ואשדוד.

(צילום: רותי טובי)
(צילום: רותי טובי)

משבר הקורונה תפס גם אותנו, כבר מהשלבים הראשונים של בניית הקולקציה. כיבואנים, המשבר הקשה עלינו עוד בשלבים בהם הקורונה היתה סיפור סיני מרוחק. כבר מאז, חוסר הוודאות היה עצום, אך יחד איתו התחזקה האמונה. בתוך ים של בלבול ולא נודע, האמונה שהכל לטובה והקב"ה לא יעזוב, רק התעצמה והתחדדה. הזמן עבר, פסח התקרב בצעדי ענק והקורונה הגיעה ארצה. לא ידענו איך תהיה קולקציה, כמה ולמה, אבל דבר אחד היה בטוח - רצון ונחישות.

(צילום: רותי טובי)
(צילום: רותי טובי)
(צילום: רותי טובי)
(צילום: רותי טובי)

ואכן, כך היה. המשבר הביא לצמיחה ודווקא בעקבותיו עברנו לייצור כחול לבן. התהליך היה ארוך ומדהים, מאתגר, מרתק ומאופיין בחוסר וודאות הכי עמוקה שיש. לא ניתן היה לדעת מה או אם יהיה מחר ואם כן – איך. עבדנו תחת סגר. צילמנו קולקציה בשיאו של מצב חירום, בקושי רב, אבל למרות כל הקשיים בדרך, הדגש על איכות בלתי מתפשרת נשמר וההקפדה על המקצועיות המקסימלית והרמה הגבוהה המאפיינים את המותג, המשיכה ואף השביחה, ב"ה.

(צילום: רותי טובי)
(צילום: רותי טובי)
(צילום: רותי טובי) (צילום: רותי טובי)
(צילום: רותי טובי)

בעקבות השינוי, הגדלנו את טווח המידות (2-16), ביצענו התאמות של אורכים מדויקים ונכונים לקהל לקוחות גדול יותר ואכן אהבת הקהל נתנה את החותמת ב"ה. החנויות נסגרו, אך אתר האון ליין התעצם והתחזק. לאורך השנים, אתר האון ליין שולח משלוחים במומחיות ובאהבה רבה לרחבי הארץ והעולם. המקצועיות והוותק הוכיחו את עצמם גם בתקופת המשבר. אהבת הקהל לקולקציה היתה מרגשת וכך קיבלו אלפי נסיכות חבילות יפהפיות עד הבית, במהירות ובבטחה ופשוט התמכרו.

(צילום: רותי טובי)
(צילום: רותי טובי)

היום, חודש לאחר החג, השקנו קולקציית קיץ נוספת, חלומית ומהפנטת, בנוסף לקולקציית החג שהושקה לפסח. ההשקה תוזמנה לפתיחה המחודשת של סניפי הרשת, שלבשו קיץ עם עשרות דגמים צבעוניים ועוצרי נשימה, גווני קיץ מיוחדים וטקסטורות קסומות הממלאות בתחושת פריחה ושמחה ולכן, גם אם את עדיין חוששת לצאת לאחד הסניפים, אתר האון ליין המלכותי עומד לרשותך - www.litalamar.co.il. קליק אחד ושליח עד פתח הבית, עם חבילה חלומית אצלך, במהירות ובבטחה.

סניפי המותג:

ירושלים: בן יהודה 42, פינת מסילת ישרים

אשדוד: יהודה הנשיא 10א', 17:00-22:00

בסניף בני ברק טרם התחדשה פעילות מאחר והוא עובר למקום חדש. (ניתן לעקוב אחר הפרטים באתר).

לקבלת קטלוג מלא ומתומחר בוואטסאפ או במייל, יש לשלוח בקשה ל: litalv2@gmail.com / 0547467766.

טלפון להזמנות: 02-5872564

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

Mame לאישה הדתית