חשיפה: 5 פרטים מפתיעים על החתונה של וויליאם וקייט

עבר כמעט עשור מאז שהנסיך ויליאם וקייט מידלטון נישאו זה לזו ועדיין, הפרטים לגבי הטקס די עמומים. סורו הלאה ותגלו חמישה דברים מדהימים שלא ידעתן על החתונה המלכותית עד היום (תרבות)

מאמע | כיכר השבת |
(צילום: שאטרסטוק)

לא יאומן, אבל עברו כמעט עשר שנים מאז שהנסיך ויליאם וקייט מידלטון נישאו זה לזו. למרות שנדמה שזה קרה רק אתמול, הפרטים לגבי הטקס די עמומים. למשל, האם ידעתן שמידלטון התאפרה בעצמה? או שהנסיך ויליאם לבש בגד נוגד הזעה? סורו הלאה ותגלו חמישה דברים מדהימים שלא ידעתן על החתונה המלכותית עד היום.

1. הנסיכים הארי וויליאם לבשו בגדים נוגדי הזעה

האירוע התרחש בתוך חלל מחניק ונטול אוויר. לכן, משפחת המלוכה גייסה חייטים שעיצבו גרסאות נוגדות הזעה למדים הצבאיים של הנסיכים. משמעות הדבר הייתה פחות חומר בפועל, אך בתוספת כריות בבית השחי בכל ז'קט.

2. מידלטון התאפרה בכוחות עצמה

כן, קראתן נכון. מידלטון קיבלה מהמאפרת הלונדונית ארבלה פרסטון כמה טיפים; היא העניקה לדוכסית העתידית שיעורים במשך כמה שבועות לקראת היום הגדול שלה. מידלטון בחרה במראה רך ואצילי שלעולם לא נוכל להשיג בכוחות עצמנו, כך שבחירתה היתה באמת נכונה.

3. על הפרחים הושקעו מיליון דולרים

לא, באמת. מומחה מלכותי העריך כי הנסיך ויליאם ומידלטון הוציאו כ-800,000 ליש"ט (כ-1.1 מיליון דולר) על סידורי פרחים בלבד.

4. העצים מהחגיגה נשתלו מחדש

הצמחייה המדוברת לעיל כללה גם שדה של עצי אדר אנגליים שופעים, שכיוונו את המעברים במקום התרחשות הטקס. למרבה המזל, הם לא בוזבזו. למחרת החתונה נשתלו העצים בבית הנופש של הנסיך צ'ארלס בויילס.

5. הכתר של מידלטון הועבר לה בירושה

ביום חתונתה חבשה הדוכסית טיארה מרשימה. הכתר מפיל הלסתות הזה, שעוצב על ידי בית האופנה קרטייה, בשילוב יהלומים יוקרתיים, הושאל למידלטון על ידי המלכה אליזבת. הוא במקור ניתן לה כמתנת יום הולדת לגיל 18 מאמה, שקיבלה אותו במתנה מהמלך ג'ורג' השישי.

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

Mame לאישה הדתית