מדוע קרמים המבוססים על חלב עיזים פופולריים כל כך?

ידוע במחוזותינו כי כשילד לוקה במחלת הפה, מתיזים על פצעיו חלב עיזים כדי שירפאו. לאחרונה נתקלנו בהרבה מוצרים המתהדרים בכך שהם מכילים חלב עיזים, אז יצאנו לחקור את התופעה (יופי)

מאמע | כיכר השבת |
(צילום: שאטרסטוק)

אם חלב שיבולת שועל הוא החלב הטרנדי ביותר על המדפים בסופר, חלב עיזים הוא המקביל לו על המדפים ברשתות הפארם. במהלך השנים האחרונות צפינו בעלייה מתמדת במוצרים המשווקים את המרכיב הזה - ולא בכדי.

מה גורם לתכשירים עם חלב עזים להיות שונים או טובים יותר מאחרים?

מבחינה היסטורית, יש הגורסים שמצרים קדומים השתמשו בחלב עיזים על מנת לרפא ולטפח את עורם וידוע במחוזותינו כי כשילד לוקה במחלת הפה, לוקחים אותו לדיר עיזים כדי שישתה את החלב שהן מפיקות ופצעיו ירפאו.

מבחינה מדעית, חלב עיזים גדוש בחומצות שומן, חלבונים, חומצות אמינו וויטמינים - כל אלו מזינים את העור בלחות ומרגיעים אותו (והוא נהדר במיוחד לאנשים הסובלים מבעיות עור כמו אקזמה או פסוריאזיס). חלב עיזים מכיל גם חומצה לקטית, שהיא פילינג טבעי העוזר לשמור על עור צלול.

בקיצור, חלב עיזים הוא מוצר המועדף על רבים, מכיוון שהוא מרכיב עדין שפועל גם כחומר לחות וגם כמקלף. אז במקום לשבור את הראש בתהייה כיצד לסייע לעור היבש שלכן, בקשו מדיילת היופי בחנות התמרוקים קרם לחות המכיל חלב עיזים.

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

Mame לאישה הדתית