מסעדת 'אנטריקוט':

אירועים מפוארים בכשרות מהודרת ולפי כל הכללים!

מסעדת אנטריקוט חוזרת לשגרה ומזמינה את תושבי ירושלים ליהנות מתפריט טעים ואיכותי. לדברי דור אסרף, השף הראשי: "זה הזמן לקיים את האירועים שלכם בפאר והדר שיותירו אצל האורחים טעם שלא יישכח" (מסעדות, מקודם)

(צילום: יח"צ)

עם סיום משבר הקורונה, חוזרת מסעדת הבשרים 'אנטריקוט' לעבוד במתכונת 'החזרה לשגרה' לפי הנחיות משרד הבריאות. כזכור, גם בימי המשבר, כשאלפים מתושבי ירושלים היו נתונים תחת מגבלות, המשיכו במסעדת 'אנטריקוט' - הממוקמת בשכונת הר חוצבים - להעניק את השירות הטוב ביותר ללקוחותיה באמצעות הזמנות און-ליין, עבור אירועים שנחגגו בבית בשל המצב או ערבי 'על האש'.

לדברי דור אסרף, השף הראשי של 'אנטריקוט'; "אנחנו שמחים שמשפחות רבות שנאלצו לחגוג את השמחות בביתם, נהנו לפחות מסעודת מצוה טעימה ומשובחת כמו באולם".

עם פתיחת המסעדות והחזרה לשגרה על פי התנאים וההנחיות של משרד הבריאות, גם ב'אנטריקוט' שבים לעבוד במתכונת מלאה וקוראים ללקוחות להמשיך וליהנות לא רק מהמטעמים המוכרים והאהובים, אלא גם מהנוחות והשירות שיש בישיבה במקום.

כידוע, מסעדת 'אנטריקוט' מעניקה ללקוחותיה - מלבד טעם משובח ועסיסי של איכות וטריות - גם כשרות מהודרת של בד"ץ העדה החרדית, כאשר הבשרים שבתפריט נשחטים לפי כל השיטות והחומרות, הן של מרן הבית יוסף והן של הרמ"א.

עכשיו, עם פתיחת עונת החתונות ולאור ההגבלות הקיימות עדיין על קיום אירועים המוניים, שמחים ב'אנטריקוט' לבשר לתושבי העיר על האפשרות לקיים חתונה, אירוסין, בר מצוה, ברית, וכל שמחה אחרת, תוך הקפדה על כל כללי הבריאות ומבלי להתפשר על שום דבר.

"זה הזמן לקיים את האירועים שלכם בפאר והדר", קורא אסרף לציבור הירושלמי, ומוסיף כי "האיכות הידועה של 'אנטריקוט' יחד עם השירות המפורסם, יותירו אצל האורחים שלכם טעם שלא יישכח".

להתרשמות מהתפריט כנסו לכאן>>

להזמנה מפנקת וטעימה עד פתח הבית

02-5717002 050-3337739

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר