ספיישל שבועות

המוזה בהפקת האופנה של רייצ'ל: רות המואבייה

רייצ'ל מוצאת קווים מקבילים בין המסע שלה עצמה לדמותה המיוחדת של רות, גיורת הצדק שנטשה חיים של רווחה כדי לדבוק בדרך בה האמינה, ויוצרת ליין כיסויי ראש בצבעי קיץ עם נגיעות מדבריות (אופנה)

רות המואבייה כמוזה להפקת אופנה (צילום: יהודית וייסברג)

"כה אמר ה' לכתך אחרי במדבר בארץ לא זרועה". הפסוק הזה נותן בי אותותיו כל שנה מחדש בפתחו של חג השבועות, חג שכולו מסמל טוהר ולובן ותורה.

כשהתחתנתי לפני 13 שנים היה לי ברור שפאה זה הכיסוי האולטימטיבי עבורי, אז הצטיידתי בארבע פאות יפות. לאחר 6 שנים, הבנתי שהגיע תורי להעז ללכת בשביל שאני בוחרת בו ולמרות הגבות הרבות שהורמו סביבי, החלטתי לעבור לכיסוי ראש.

(צילום: יהודית ויסברג)

זה לא היה מסע פשוט. הייתי חלוצה בסביבה שלי ואף אחת לא הביעה תמיכה או הבנה לצעד הזה, אבל לי כבר היה ברור: זו הדרך שאני סוללת לעצמי. דרך שבסופה הפכתי להיות מה ומי שאני היום - רייצ'ל, מותג איכותי לכיסויי ראש עם חנות יפה ומזמינה במרכז העיר ירושלים.

ממש כמו רות שנטשה דרך בטוחה של חיי רווחה ועושר לטובת עוני ודלות כדי לדבוק באמונה, הבחירה שלי בכיסוי ראש על פני פאה, ההקרבה שלי, היא זו שהביאה אותי לקירבה גדולה ביני לבין קוני. מצאתי את האמת שלי.

(צילום: יהודית ויסברג)

ברוך השם, היום אני קוצרת את הפירות ורואה עוד ועוד נשים שבוחרות לכסות את הראש בגאווה, מתוך בחירה, בכיסוי ראש מלא, ויש להן מגוון רחב ומדהים עם קולקציות שמתחדשות בכל עונה ועונות על שלל האתגרים של לבישת כיסוי ראש.

בהפקה הזו, בחרתי כמוזה ברות המואבייה, גיורת הצדק שהודות לצדיקותה זכתה להיות סבתו של דוד המלך. הלוקיישן הוא רפרנס למדבר, בו הגענו ל"תעבדון את האלוקים על ההר הזה" - הר סיני בו קיבלנו את התורה.

דוגמנית: חגית רז בן ישי
איפור: אביגיל זקן
צילום: יהודית ויסברג

מוזמנות לחנות של רייצ'ל ברחוב יפו 70 ירושלים או לחנות הווירטואלית בכתובת Rachel.org.il

צפו בתמונות נוספות מההפקה:

(צילום: יהודית ויסברג)
(צילום: יהודית ויסברג)
(צילום: יהודית ויסברג)
(צילום: יהודית ויסברג)
(צילום: יהודית ויסברג)
(צילום: יהודית ויסברג)
תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

Mame לאישה הדתית