סטייל אירופאי בקו נקי וקלאסי - סטודיו מפריז ביצירת אומן

איך מיישמים את הסטייל האירופאי בלי להכביד עם מראה קלאסי ונקי? המעצבת האירופאית אסתר זכרי, מעצבת פנים מקצועית מצרפת, מסבירה איך לעשות את זה נכון (עיצוב פנים)

(צילום: EZ Designer)

מי איתנו לא חולם על בית בקו קלאסי נקי בעל ניחוח אירופאי שמאפשר מפגשים משפחתיים עשירים וחמימים אך שומר על הקלאסיקה האריסטוקרטית?

כדי להגיע לזה צריך לפעול בחכמה: ליצור אמנם אווירה כללית שמשרה רוגע על ידי צבעים חמים הנותנים תחושת ביתיות, יחד עם שילוב חומרים נכונים, אך שלא יהיה 'טו מאצ'' כדי שבסופו של דבר העיצוב הסופי יצור מראה מרהיב והרמוני…

כשהעיצוב בכל הבית הוא קו נקי הנותן תחושה חמימה, הלקוח ירגיש אנרגיות טובות והזרימה בתוך הבית תהיה מושלמת.

בסיס החשיבה של סטודיו EZDESIGNER הוא הנחת היסוד כי הלקוח צריך להנות בו זמנית מהעיצוב והנראות של הבית אך אסור לנו לשכוח כי הוא צריך להנות מהשימוש והפרקטיות שבו, עיצוב נכון אינו בהכרח שימוש בחומרים אביזרים או מותגים הכי יקרים... הוא שימוש בחומרים שונים וטקסטורות שונות על ידי פרטים קטנים שירימו את הסגנון ואת התחושה ואווירה.

אז פנינו לבעלת הסטודיו EZDESIGNER אסתר זכרי, כדי שתתן לנו כמה טיפים איך לעשות את זה חכם:

היופי בלחשוב מחוץ לקופסא

אחת הדוגמאות לעיצוב קלאסי הוא הצבע השחור, אך כולם פוחדים ממנו… איך את משלבת אותו חכם?
"דווקא את הצבע השחור אני מכניסה בפעימות קטנות. למשל השתמשתי בו בקיר המטבח בין כל צבעי הפסטל.. כשהוא נותן גוון עשיר, צבעוני ועז ומדגיש את שאר הצבעים ודווקא הוא זה שגורם לצבעים חמים ופסטלים לבלוט ומגביר את תחושה החמימה הזו שכל כך מאפיינת את הקו הקלאסי הנקי והאירופאי."

קלאסיקה עדינה המשתלבת ולא מכבידה (EZ Designer)
קלאסיקה עדינה המשתלבת ולא מכבידה (EZ Designer)
הגדלה

אז עיצבת מטבח עדין עם נגיעות קלאסיות, אבל איך אני משלב אותו עם הכבדות של הסלון?

"בדיוק בשביל זה" אומרת אסתר "המטבח תוכנן עם אי באמצעו שמאפשר לחלל הפתוח לעשות הפרדה בין שתי החדרים. לצד המטבח מעוצב גם מזווה לאחסנה שבו נכניס את כל מה שלא נרצה שיבלוט, ויעמיס על העין ליושבי הסלון."

הפרדה חכמה בין החללים, תורמת לשילוב מושלם בינהם (EZ Designer)

האם עיצוב אירופאי קלאסי המתאפיין בחללים רחבים יכול לבוא ליד ביטוי גם בדירות ישראליות שהקבלן מעמיס אותם בעמודי תמיכה למשל החותכים את החלל?

הנה דוגמא מצויינת" אומרת אסתר, "השתמשתי בעמוד המציק כפריט דקורטיבי על ידי חיפוי בויטרינה אלגנטית כדי ליצור סימטריה מושלמת בין קיר העמוד לקיר המטבח... כך גם נוצר איזון מושלם ביניהם.

העמוד המציק, הופך לאלמנט עיצובי (EZ Designer)
(EZ Designer)

ואיך את מיישמת את אירופה למשל, בתוך חדר השינה?

כל חדר שינה אפשר להפוך לסוויטת הורים , קודם כל למקם אותה בקומה העליונה של הוילה, רחוקה מרעשי החלל המרכזי, מול נוף מרהיב, הנה למשל סוויטה יוקרתית ומפנקת בהשראת דירות הוסמן מהרובע השמיני בפריז המשקיפות אל מגדל אייפל אשר משולבות בטרנדים חדשים ומודרניים..מיטה בגודל קינג סייז ומיני בר זמין לבני הזוג…"

(EZ Designer)
(EZ Designer)
(EZ Designer)
(EZ Designer)

ולסיום, כשוילה מלווה בחצר וגינה, האם גם פה בא לידי ביטוי החשיבה שלך מחוץ לקופסה?

בודאי, הסגנון הפסטורלי של הבריכה והגינה מותאמים לקו הנבחר בכל שאר הבית , הגינה הינה מקום קסום שמאפשר לנו לשבת בפינה שקטה רגועה וצבעונית.

(EZ Designer)
(EZ Designer)

אז לסיכום אומרת לנו אסתר כי עיצוב נכון לא אומר שצריך להשתמש בטרנדים עכשווים שוב ושוב כי ברוב הזמן הקלאסה תישמר ע"י היצמדות לקלאסי הותיק ולא לטרנדים חולפים.

עיצוב נכון ואידיאלי הוא כזה שמותאם ללקוח ישירות לאחר חשיבה עמוקה ופרוגרמה נכונה.

בסופו של יום, אנחנו דואגים לעיצוב אסטטי ואומנותי כשהדגש הוא תמיד על קווים סימטריים, על סינרגיה וסינכרון שיהיו מושלמים בעיני הלקוח...

כי לכל פרוייקט יש סיפור משלו.

רוצים ייעוץ והכוונה לבית המושלם? כנסו לכאן או התקשרו 054-2665329

(EZ Designer)
תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר