תחקיר 'כיכר'

"אחרי שבוע הודיעו מ-Ace: ההזמנה בוטלה"

עדויות רבות על התנהלות רשת אייס: לקוחות שהתלוננו על הזמנות שלא הגיעו, לא זכו למענה. אחרי תקופה, הודיעו להם כי באפשרותם לאסוף מהסניף ללא משלוח או לקבל את הכסף חזרה (בארץ)

שלומי זייבלד | כיכר השבת |
(צילום מסך, מפות גוגל)

הזמנות שלא מגיעות בזמן; אי מענה בשירות לקוחות; טענה כי הם מחזירים את הכסף כי המוצרים אזלו - אך אז מציעים לאסוף עצמאית מהסניף: תלונות רבות על התנהלות רשת אייס, זכיינית Ace בישראל.

גילוי נאות: למידע הגעתי בעקבות מקרה שאירע איתי. הזמנתי מוצרים באתר האינטרנט של הרשת. כעת, כעט חודש אחרי, אני בלי המוצרים ובהמתנה כי יחזירו לי את הכסף.

בעקבות הסיפור שהתרחש איתי, ביררתי במספר קבוצות וקיבלתי עדויות נוספות המלמדות כי לא מדובר בתקלה חד פעמית, ולכן החלטתי לפרסם את התנהלות הרשת, על מנת ליידע את הצרכנים הפוטנציאליים.

כפי שאירע איתי, בשינוי פרטים מעטים לכאן ולשם, סיפרו כאמור לקוחות נוספים שהזמינו מוצרים לבית באתר האינטרנט של אייס, ושילמו 50 ש"ח דמי משלוח, תוך הבטחה כי המוצרים יסופקו בתוך שבעה ימי עסקים.

אחרי שהמוצרים לא הגיעו בזמן, יצרו קשר עם המוקד הטלפוני של אייס, אך בתקופת הקורונה עודכנו כי אין מענה אנושי ויש לשלוח הודעה דרך מספר וואטסאפ או לתיבת ההודעות הפרטיות בפייסבוק.

בוואטסאפ, מקבלים מענה אוטומטי, בסיומה הובטח כי נציג שירות יחזור - מה שלא קרה. רק אחרי ששלחו הודעות נוספות, קיבלתי, כמו גם חלק מהלקוחות הנוספים, שיחה מהסניף: "המוצרים שהזמנת אזלו מהמלאי. נחזיר לך את הכסף".

התעקשתי לדעת האם כל ארבעת הפריטים שהזמנתי אזלו מהמלאי, ובתגובה ניתקה לי הנציגה את הטלפון תוך שהיא ממלמלת כי היא לא יודעת. לקוחות אחרים נכנעו בשלב זה, והסכימו לקבל את הכסף.

אחד מאלו שקיבלו את הכסף, ירד עוד באותו היום עם רכבו לסניף - שם כמובן ראה את כל המוצרים שהזמין באתר, ורכש אותם באיחור של למעלה משבוע, עקב הבטחת השווא של אייס לשלוח אותם אליו הביתה, בתמורה לתשלום.

ההתעלמות וחוסר המענה המשיכו הלאה - וכך אני לדוגמה, נמצא כבר כחודש אחרי ההזמנה בלי המוצרים, עם הבטחה להחזיר לי את הכסף.

פניית 'כיכר השבת' לאייס, לקבל תגובה על המקרים המתוארים, ולפיהם לא סיפקו את הסחורה למרות שהייתה זמינה בסניפים, ובכך גרמו לעגמת נפש מרובה ללקוחותיהם, לא נענתה עד לשעת פרסום הידיעה. התגובה תפורסם במלואה אם וכאשר תתקבל.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר