אלה 5 ההדפסים שתראו בכל מקום בקיץ הקרוב

אתן סולידיות ואוהבות ללבוש הדפס אחד בכל פעם? שוברות את הכלים ומשלבות הדפסים מבלי למצמץ? בכל מקרה, חמשת הפרינטים הללו נמצאים בטופ הרשימה של הטרנדים שיככבו בקיץ הקרוב (אופנה)

יעל קלצקין | כיכר השבת |
(צילום: shutterstock)

בין אם אתן שומרות על סולידיות ואוהבות ללבוש הדפס אחד בכל פעם ובין אם אתן אוהבות לשבור את הכלים ומשלבות הדפסים מבלי למצמץ, חמשת הפרינטים הללו נמצאים בטופ הרשימה בכל מה שקשור לטרנדים שיככבו בקיץ הקרוב. כך תאמצו כל אחד מהם בביטחון.

1. בסגנון הוואי

על פי פלטפורמת חיפוש האופנה העולמית "Lyst", החיפושים אחר "חולצות הוואי" עם איורים פרחוניים, גדלו ב-44 אחוזים מתחילת חודש מאי והם רק ממשיכים לעלות בפופולריות שלהם. אנו משערות מהי הסיבה לדבר: בגלל שבימים אלו כולנו כל כך משתוקקים לצאת לטייל בטבע ולהחליף אווירה לאחר התקופה הקשה שעברנו.

2. טאי דאי

הדפס הטאי דאי פרץ לחיינו לפני שנים רבות והוא מופיע על חולצות טריקו, שמלות ופריטים נוספים. הוא מאופיין לרוב בצבעוניות תוססת ואווירה קלילה. אבל אם אתן לא חובבות את המראה הססגוני ומעט ילדותי, לכו על ורסיה הכוללת שני גוונים דומים (כמו ורוד וכתום או לבן וכחול) שקרובה יותר לגווני הפסטל.

3. משבצות/פסים

מגמה נוספת שצברה תאוצה ב"ליסט": החיפושים אחר הפרינט הקיצי הזה גדלו ב-49 אחוז מתחילת חודש מאי. בפרט, אנשים מחפשים את התבנית בגוון הקלאסי של אדום ומעט פחות צפוי, צהוב. אז בין אם אתן מעדיפות להישען על מראה הפיקניק הנצחי עם חולצת משבצות באדום ולבן ובין אם אתן מעדיפות לגוון עם שמלה בסגנון בוהו, בהחלט יש דרך לגרום לטרנד הזה להתאים לכן.

4. הדפס חיות מופשט

כתמי נמר קלאסיים ופסי זברה בהחלט לא חלפו מן העולם, אבל אנחנו חושבות עוד קצת מחוץ לקופסה בכל הקשור להדפסי בעלי חיים קיציים. אמצו צבעים לא טבעיים ופרינטים מרומזים שההשראה ליצירתם נשאבה מעולם הספארי.

5. ערבוביה

משבצות, פרחים ופסים ביחד? אוי לא! זה לא משנה איזה שילוב הדפסים אתן אוהבות יותר, כל עוד אתן לובשות כמה בבת אחת. שמלות העשויות משני בדים שונים וחולצות המורכבות ממגוון הדפסים נועזים וצבעוניים - הכל הולך. המגמה הזו חוסכת התלבטויות וכאבי ראש. פשוט לובשים ויוצאים מן הבית. זה פשוט עובד.

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

Mame לאישה הדתית