חם בחוץ, את מזיעה בטירוף והאיפור יורד? כך תמנעי זאת

אין סיבה לוותר על המראה מוקפד גם בקיץ הישראלי. כן, אתן יכולות להשתמש בתרסיס מקבע, אך ישנם כמה צעדים שתוכלו לנקוט בתהליך יישום האיפור שלכן כדי לקבל מראה אחיד ויציב באמת (יופי)

יעל קלצקין | כיכר השבת |
(צילום: shutterstock)

הקיץ נוטה לסבך את שגרת האיפור הרגילה שלכן. כאשר הטמפרטורות עולות והלחות משתוללת בחוץ, אתן עשויות לחשוב שאין טעם אפילו להתאפר, אם הוא במילא לא מחזיק מעמד לאורך זמן. אבל אם אתן מתקשות לוותר על המראה המוקפד, ישנן דרכים שיבטיחו שהמייקאפ, ההצללות וההארות שלכן ישארו במקום, אפילו דרך הזיעה. כן, אתן יכולות להשתמש בתרסיס מקבע, אך ישנם כמה צעדים שתוכלו לנקוט בתהליך יישום האיפור שלכן כדי לקבל מראה אחיד ויציב באמת:

1. בחרו פריימר שמתאים לסוג העור שלכן

יש סיבה מדוע ישנם כל כך הרבה פריימרים שונים על מדפי האיפור: כל אחד מהם מיוצר לסוג עור שונה ולתנאי מזג אוויר שונים. לכן חשוב לרכוש את האחד שמיועד בדיוק לעור שלכן כדי שיבטיח שהאיפור ישאר על עורכן כמה שיותר.

2. בדקו מחדש את מריחת המיקאפ שלכן

מריחת מייקאפ בקיץ אינה דומה למריחת מייקאפ בחורף וחשוב לדעת זאת. היא כרוכה בשינוי האופן בו אתן מניחות אותו על העור. המאפר רוברט גרין מציע להטפיח אותו בצורה מעגלית. "מרחו את המייקאפ על העור שלכן בתנועות סיבוביות, הניחו כמויות קטנות של מוצר בכל פעם, עד שתשיגו את הכיסוי הרצוי לכן", הוא אומר. כמו כן, מומלץ לעשות זאת באמצעות מברשת ולא ספוגית.

3. השתמשו בנוזלים לטובתכן

אתן יודעות מה הבעיה: אתן מאירות את הפנים באופן מושלם ואז מזג האוויר בחוץ פשוט הורס את הלוק המושקע ששקדתן עליו. בלוגרית היופי הודא קאטן ממליצה למרוח כמה שכבות של שמן קוקוס בטרם הנחת ההארות. זוהי תקופה נהדרת להשתמש גם בנוסחאות נוזליות למיניהן, למשל בסומק. מומלץ גם לערבב את הטיפות עם קרם הלחות שלכן.

4. החליפו את איפור העיניים שלכן בנוסחאות העמידות למים

גם אם אתן לא הולכות לשחות כשאתן מאופרות, חום ולחות גורמים להליכה בחוץ להיות כמו חדר אדים ציבורי. מסקרה ואייליינר עמידים למים הם חובה, אם אתן רוצות לשמור על הקווים במקום שציירתן אותם.

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

Mame לאישה הדתית