6 דברים שהפאנית שלך רוצה שתפסיקי לעשות

עם כל הכבוד לפאניות, שגורמות לנו להראות טוב ומאזינות לסודות הכמוסים שלנו, הן לא קוראות מחשבות. עשו לעצמכן טובה וקראו את הדברים שמעצבת השיער שלכן רוצה שתפסיקו לעשות (יופי)

מאמע | כיכר השבת |
(צילום: שאטרסטוק)

פאניות וספריות דומות לקוסמים: הן גורמות לנו להראות מיליון דולר ובמקביל משמשות כמעין מטפלות רגשיות. אבל האם הן קוראות מחשבות? לא כל כך. עשו לעצמכן טובה וקראו את ששת הדברים הללו שמעצבת השיער שלכן רוצה שתפסיקו לעשות כבר:

1. לבקש תספורת של דמות מפורסמת (אלא אם כן יש לכן תמונה)

הפריזורות של ידועניות משתנות בצורה דרסטית מיום ליום ומאירוע לאירוע, כך שהרעיון שלכן לאימוץ הקארה של האינסטגרמרית האהובה עליכן יכול להתפרש אחרת אצל הפאנית שלכן. בצעו את העבודה והדפיסו (או השתמשו בטלפון שלכן) תמונה של המראה המדויק שאתן רוצות לחקות.

2. לצפות לנס

לא משנה כמה החיתוך והצבע מושלמים, אתן בטח לא תראו בדיוק כמו משפיענית הרשת ההיא. (אחרי הכל, מרקם השיער של כל אחת ושל פאתה + מבנה הפנים, שונים לחלוטין.) תיאום הציפיות שלכן מבטיח שלא תצאו מהסלון מאוכזבות או גרוע מכך, תוציאו את זעמכן על הפאנית התמימה שלכן.

3. לנסות לשנות את סוג השיער

לא משנה כמה זמן או כסף אתן משקיעות על עיצוב השיער או הפאה, אתן לא יכולות לשנות אותו בבסיסו. אמנם אתן יכולות לתפעל אותו בהתאם לרצונכן, אבל עדיף לקבל את העובדה שכנראה לעולם לא תוכלו להתאים יתד מרובע לחור עגול.

4. להטיל בה ספק

פאניות הן נשות מקצוע מיומנות מאד. אם לדעתן, צביעת הפאה לבלונד בהיר תגרום לה נזק בלתי הפיך, פשוט הקשיבו לה. כן, זה כנראה ייראה סופר מגניב לשנייה, אבל זה לא שווה את הסיכון.

5. לגזור פוני בבית

ברצינות. אלא אם כן אתן בעלות מקצוע מיומנות, קיצוץ בבית כנראה יגרום נזק גדול יותר מתועלת. במקום זאת, שאלו את הסלון שלכן אם הוא מציע עיצוב פוני במחיר סמלי.

6. להעמיד פנים שאתן מרוצות כשאתן בעצם לא

אם אתן לא מרוצות מהגזירה או מהצבע, היו כנות לגבי זה ואמרו משהו. פאניות לא רוצות שתתלוננו בפני כל מי שאתן מכירות ולכן רבות מהן יתקנו את פאתכן בחינם. מוסר ההשכל של הסיפור הוא: בואו כולנו נהיה פתוחות, כנות וגמישות. אחרי הכל, זה רק שיער.

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

Mame לאישה הדתית