כן, יש הבדל בין בשמי טואלט לבין פרפיום. הנה ההסבר

ההבדל בין או דה טואלט לאו דה פרפיום קשור לכמות ריכוז הריח שיש בבושם. הריכוז ישפיע על משך הזמן שהמוצר יחזיק על העור ומתי כדאי להניח אותו. לטואלט יש ריכוז שמנים נמוך יותר מהפרפיום. מדוע ואיך זה עובד? הנה כל התשובות (יופי)

יעל קלצקין | כיכר השבת |
(צילום: shutterstock)

בואו נגיע ישר לעניין: ההבדל בין או דה טואלט לאו דה פרפיום קשור לכמות ריכוז הריח (שיכולה להיות שילוב של שמני ניחוח ואלכוהול) שיש בבושם. הריכוז ממלא תפקיד גדול בכמה זמן יחזיק המוצר על העור, כמו גם מתי עליכן להניח אותו. לטואלט יש ריכוז שמנים נמוך יותר ואילו הפרפיום מכיל יותר. עכשיו, מדוע ואיך זה עובד? הנה הסקופ.

אוקיי, אז ספרו לי יותר על או דה טואלט (EDT)

כמו שהזכרנו לעיל, לאו דה טואלט יש ריכוז נמוך יותר מאו דה פרפיום, מה שאומר שיש לו אחוז נמוך של שמני ניחוח, כ-5-15 אחוזים. הוא מכיל גם יותר אלכוהול וכתוצאה מכך, הניחוח מתאדה מהר יותר מהעור.

מה דעתך על או דה פרפיום?

לאו דה פרפיום יש ריכוז גבוה יותר. כלומר, יש לו אחוז גבוה של שמני ניחוח ופחות אלכוהול (מה שיכול להוות יתרון לאנשים עם עור רגיש). הוא יכול להכיל כ-20-40 אחוז של שמן ניחוח. דהיינו, הוא ישאיר אחריו ניחוח חזק יותר (לכן עדיף להשתמש בכמות קטנה יותר מאו דה טואלט).

האם הם באמת יכולים להריח אותו דבר?

כן, סוג של. בלי קשר למוצר, מרבית הניחוחות הם תערובת של שמנים אתריים, תמציות מהחי וניחוחות סינתטיים. סוג השמן האתרי או הכימיקלים (כמו גם הכמות) מניבים תוצאה שונה. כמו כן, הרכב וסדר הניחוח (החלק העליון, למשל, יכול להיות לימון, תפוז או מנטה; האמצע / הלב יכול להיות קינמון, עץ התה או הוורד והבסיס / תחתית בדרך כלל עשירים יותר ויכולים להיות ארז, וניל או אלמוג), משחקים תפקיד חיוני בעד כמה EDP או EDT דומים זה לזה.

וכמה זמן מחזיק פרפיום וטואלט?

פרפיום אכן נשאר זמן רב יותר על העור מאשר טואלט. הטואלט יכול להחזיק כשלוש עד חמש שעות ואילו פרפיום מחזיק יותר - מחמש עד שמונה. מבחינת חיי המדף, EDP יכול להחזיק עד חמש שנים יותר מ-EDT. (טיפ לשמירה על חיי המדף: נסו לאחסן את המוצר במקום קריר ואפל.)

האם אוכל לגרום לזה להחזיק זמן רב יותר?

אנו ממליצים למרוח מעט בבוקר ואז לשאת אותו בתיק ולהתיז יותר בהמשך היום, אם אינכן מצליחות לאתר את הריח יותר (לעומת התזת כמות גדולה מדי בפעם הראשונה, על הבוקר). טיפ נוסף: מרחו מעט וזלין או קרם לחות באזורים שבהם תרססו אותו - הם עוזרים ללכוד את הניחוח על העור.

מתי עלי להשתמש ב-EDP או ב-EDT?

מאחר ולטואלט ניחוח קל יותר, מומלץ להפוך אותו לניחוח היומיומי שלכן ולהשתמש בו יותר בחודשים החמים של השנה. מכיוון שהפרפיום יכול להיות בעל ריח עז וריכוז גבוה, עליכן להשתמש בו בלילה או במזג אוויר קריר יותר.

אז האם האחד טוב יותר מהשני?

בכנות, זה תלוי בכן ובהעדפותיכן. לשניהם יתרונות וחסרונות ייחודיים. אם אתן מחפשות אפשרות יומיומית במחיר סביר, טואלט הוא הדבר הטוב ביותר עבורכן. אבל אם אתן רוצות משהו שיכול להחזיק זמן רב יותר או שיש לכן עור רגיש, פרפיום הוא ככל הנראה הנכון ביותר עבורכן. בסופו של יום, הכל תלוי במה שאתן מחפשות בכל מה שקשור לבישום, אירוע, מחיר ואריזה.

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

Mame לאישה הדתית