החוצניקים מסתערים

תושב חוץ קנה פנטהאוז יוקרתי ב"שלם טאואר" מבלי לבקר בנכס

במגדל היוקרה "שלם טאואר" מדווחים על גל התעניינות מצד תושבי חוץ בשבועות האחרונים בעקבות מגיפת הקורונה שחידדה אצל רבים מהם את הרצון לעשות עליה ולגור בירושלים • חלקם שלחו את אנשי אמונם לפרויקט מצוידים במצלמות ואלו קיבלו סיור מודרך ומצולם שאף הבשיל לעסקאות (למקרה שפספסתם)

מרפסת לדוגמא (צילום: שלם טאואר)

תושבי חוץ לארץ מציפים בתקופה האחרונה את משרדי הנדל"ן בעיקר בירושלים במטרה לאתר להם נכס בעיר הקודש. המצב העולמי החדש החל ממגפת הקורונה שהכתה בקהילות רבות בחו"ל וההתגברות התופעות האנטישמיות, שמאשימות את היהודים בהפצת המחלה, הביאו יהודים רבים ברחבי העולם לקבל החלטה לממש את חלומם לעלות ארצה ולהתמקם בירושלים.

במגדל היוקרה הירושלמי שלם טאואר הנמצא על ציר יפו, קרוב לשכונות גאולה ורוממה, מדווחים על לקוח אמיד מארה"ב שרכש דירת פנטהאוז במגדל בלמעלה מ-2 מיליון דולר לאחר שהתרשם דרך שיחת ועידה באיכותו של הפרויקט. הרוכש שהתרשם מאוד מהמפרט העשיר ותוספות היוקרה הכוללים חדר ישיבות עסקי ומאובזר, שנועד לשימוש דיירי המגדל, קומת ספא עם בריכה בהפרדה אף הבטיח שברגע שניתן יהיה להגיע ארצה בבטחה, בכוונתו לרכוש דירות נוספות בפרויקט.

המגדל

בנוסף, גב' מלונדון רכשה גם היא דירה בקומה החמישית בשלם טאואר מתוך דאגה שדווקא הדירה עם כיווני הנוף בהם היא מעוניינת תימכר עד אשר יפתחו השמיים לטיסות, משכך היא הקדימה וביצעה רכישה מרחוק.

בשלם טאואר מדווחים כי בשבועות האחרונים, מתעניינים חדשים וגם כאלה שכבר מכירים את הפרויקט ושקלו בעבר לרכוש דירה במגדל היוקרתי שלחו את אנשי אמונם לפרויקט מצויידים במצלמות ואלו קיבלו סיור מודרך ומצולם על ידי נציגי החברה אשר סקרו יחד עימם את כל הפרויקט החל מקומת הספא הכוללת את בריכת השחיה המחוממת, חדר הכושר, האולם הרב תכליתי דרך קומת הלובי המפואר הכולל את חדר הישיבות העסקי, עמדת הכניסה, ופינות הישיבה ועד לסיור מלא בדירה המיועדת. כל אלה, כבר מוכנים וניתן להתרשם בהם בעין או דרך המצלמה.

במשרד המכירות מצפים ונערכים לקליטת עשרות המתעניינים אשר בקשו לתאם פגישה "ברגע שיותר לטוס לארץ", כשבמקביל נמשכות שיחות ועידה בוידאו עם לקוחות פוטנציאלים. במשרד מציינים שבפרויקט נותרו מספר דירות יוקרה מרהיבות שבנייתם מסתיימת ממש בימים.

במגדל הבוטיק שלם טאואר 13 קומות של פאר ויוקרה הכוללות יחידות דיור מרווחות, מעליות שבת, לובי עם שומר 24 שעות ביממה, חניה ומחסן פרטי לכל דייר ועוד.

המפרט בדירות יוקרתי וחלוקתן הפנימית גמישה. בין היתר כולל הפרויקט שני פנטהאוזים מפוארים עם שלושה כיווני אוויר ונוף ירושלמי מהמם. הרכבת הקלה, השקטה להפליא, עוברת ממש למרגלות הבניין. אבל למען פרטיות הדיירים, הכניסה לפרוייקט הינה צדדית ושקטה.

מגוון רוכשים בפרויקט מורכב ממשפרי דיור מהשכונות הסמוכות ומתושבי חוץ בעלי אמצעים בעיקר מאירופה אנגליה וארה"ב.

מאחורי הפרויקט עומדת חברת אק"ה נדל"ן בבעלות אלי קליין המובילה את מיזמי הבניה היוקרתיים בירושלים, כגון 'פסגות ירושלים', 'האחוזה' ו'מצפה נוף' בשכונת רוממה, 'משכנות קריית משה', ועוד. כיאה למיצובו הגבוה החברה הציבה ב-שלם טאואר רף חסר תקדים מבחינת אביזרי יוקרה ונוחות שטרם נראה במיזמי נדל"ן למגזר החרדי.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר