מהו סרום לשפתיים ומדוע פתאום כולן משתמשות בו?

החיפושים אחר "סרום שפתיים" עלו לאחרונה באופן משמעותי. תוהות מהו בדיוק סרום שפתיים והאם השימוש בו מייתר את מאגר השפתונים שלכן? זה בסדר. הנה כל מה שאתן צריכות לדעת על המוצר (יופי)

מאמע | כיכר השבת |
(צילום: שאטרסטוק)

חדשות לבקרים, אנו שמות לב לטרנד דנדש שמככב בכל סרטוני הבלוגריות, המשפיעניות ומומחיות היופי באינסטגרם שלנו. נדמה כי כל אחת מהן דנה באותו מוצר, כלי או טריק בו-זמנית, מה שלא מאפשר לנו לעבור הלאה ולהתעלם מהמלצותיהן. לפני מספר שבועות המגמה הזו הייתה סרום שפתיים.

על פי פלטפורמת הקניות העולמית, "ShopStyle", החיפושים אחר "סרום שפתיים" עלו לאחרונה בכ-36 אחוזים. אבל אם אתן תוהות, מהו בדיוק סרום שפתיים והאם השימוש בו מייתר את מאגר השפתונים שלנו? אתן לא לבד. הנה כל מה שאתן צריכות לדעת על המוצר המפתיע הזה:

מה ההבדל בין סרום שפתיים לבאלם (שפתון לחות)?

כמו סרומים אחרים שאפשר להשתמש בהם בשאר שטחי הפנים, סרומים לשפתיים מכילים נוסחה שנכנסת למעמקי העור, כדי לטפל בכל פגע בטרם יגיע לפני השטח. לעומת זאת, שפתוני לחות לשפתיים פועלים בדרך כלל על ידי יצירת מחסום שמגן על השפתיים מפני אובדן לחות נוסף - אך הם לא מחדשים את האובדן הראשוני הזה.

מהי הדרך הנכונה להשתמש בסרום שפתיים?

היו רגועות, אינכן צריכות להשליך את כל תכשירי הלחות לשפתיים שלכן כדי לפנות מקום במגירה למגמה זו. למעשה, סרומי שפתיים פועלים בצורה הטובה ביותר כשמצוותים אותם למשחות שפתיים למיניהן. על ידי שימוש בסרום שפתיים אתן מלחחות את השפתיים מבפנים באמצעות רכיבים עצמתיים כמו חומצה היאלורונית, ויטמין E, שמן זרעי חמניות ועוד מגוון חומרים שידועים ביעילותם בהחזרת השפתיים למצב הרגיל והשמנמן שלהן.

מרחו אותו על שפתיים נקיות ואז אטמו עם לחות כדי לנעול את כל החומרים שלא יזלגו החוצה (שוב, ממש כמו הסרום וקרם הלחות בחלק משגרת טיפוח העור שלכן). סרומים רבים יוצרים גם חסמים שמגנים על העור שנמצא מעל השפתיים ובכך ממלאים תפקיד כפול. אתן תשלשו את הפלוסים אם תשתמשו בבאלם עם הגנת SPF מפני קרני השמש.

לכן, אם אתן מתמודדות עם שפתיים יבשות ופתיתיות וזקוקות לתוספת הידרציה משמעותית, גשו בהקדם האפשרי לרשת הפארם הקרובה למקום מגוריכן ובקשו מדיילת היופי סרום לשפתיים. אתן תודו לנו.

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

Mame לאישה הדתית