פינת ישיבה לגינה כחול לבן קונים בזולה פלוס

ישראלים רבים אוהבים לצאת בסופי שבוע ובחגים לחיק הטבע על מנת ליהנות מאתרי קק"ל השונים, לעשות מסלולים ולבסוף לפרוש לפיקניק עם כל המשפחה והחברים. זה חלק גדול מלהיות ישראלי שגאה במדינה שלו ובזהות שלו (צרכנות, מקודם)

אילוסטרציה (צילום: יח"צ)

לכן אין זה מפליא כי ישראלים כה רבים נהנים מיתרונותיה של גינה פרטית, המאפשרת להם בכל יום מנוחה להזמין את חבריהם ומשפחותיהם המורחבות ולערוך מנגל וארוחה מפנקת. אך חגיגה שכזו דורשת ריהוט גינה שיהיה מצד אחד נוח ומפנק, ומצד שני איכותי ועמיד בפני שחיקה של זמן ומזג אוויר. פעמים רבות ניתן לשמוע אנשים מתפארים במוצרים שונים שהם רכשו מתוצרת גרמניה או תוצרת סין, אך כל ישראלי צריך לדעת כי התוצרת האיכותית ביותר היא תוצרת כחול – לבן. לכן כל אחד צריך להפנים כי חלק מלהיות אזרח ישראלי הוא לעודד את הכלכלה המקומית ולרכוש כמה שיותר תוצרת מקומית במקום תוצרת מיובאת. ריהוט גינה כחול לבן מסמל את האחדות שלנו כעם אחד ומאוחד, שבוחר לחגוג את החגיגות שלו בעזרת רהיטי גינה שיוצרו בארץ ותרמו למאמץ הלאומי של כולנו.

מה הם היתרונות של רכישת פינת ישיבה לגינה כחול לבן?

כאמור, מעבר לתחושה הפטריוטית של עידוד הכלכלה המקומית וקניית מוצרים שיוצרו על אדמת ארץ ישראל, מדובר למעשה ביתרונות רבים המשפיעים על מגוון רחב של נושאים. ראשית כל, כאשר אנחנו מחליטים לקנות מוצרים כחול לבן, כגון פינות ישיבה לגינה שמיוצרות בארץ ואינם מיובאים מחו"ל, אנחנו למעשה מייצרים מקומות עבודה חדשים לישראלים. אחוז האבטלה בארץ הוא יחסית גבוה, ולכן על כל אחד ואחד מאתנו מוטלת האחריות לעודד הקמת מקומות עבודה חדשים בכדי להקטין את בעיית האבטלה ולספק לישראלים רבים את האופציה להתפרנס בכבוד. עם כל הכבוד לרהיטי הגינה המיובאים ממדינות זרות, הרהיטים שמיוצרים בארץ נעשים תחת פיקוח מקפיד והם עומדים בתקנים מחמירים ביותר. כך שאין לכם מה לדאוג לגבי איכות ותווי תקן של בטיחות, מדובר במוצרים איכותיים המגיעים עם אחריות מקיפה וידועים בעמידות הגבוהה שלהם. כך שבזמן שאתם מרהטים את הגינה שלכם בנדנדות עץ, ספסלים דקורטיביים או פינת ישיבה מעץ לגינה שיוצרה ממש כאן בארץ, אתם גם מאפשרים לישראלים רבים לצאת כל בוקר לעבודה ולחזור הביתה עם תחושת סיפוק ומשכורת בבנק. בנוסף לכך, רכישה של מוצרים כחול לבן מאפשרים תרומה לתעשייה והכלכלה הישראלית. כל ישראלי פטריוט אמור להיות גאה במדינה שלו, בתוצרת שלה, באדמה שלה וכמובן גם בתעשייה ובכלכלה שלה. לכן הדרך הטובה ביותר לעודד את התעשייה והכלכלה המקומית היא באמצעות כוח קנייה צרכני שיתמקד בקניית מוצרים כחול לבן. אין צורך לרכוש מוצרים שיוצרו בחו''ל ובכך לחזק את הכלכלה של המדינה המייבאת, כאשר ניתן לרכוש מוצרים שלא נופלים מהאיכות הזאת גם בארץ. ככל שכוח הקנייה שלנו כצרכנים יעלה, כך גם התעשייה והכלכלה המקומית תפרח ותתפתח.

מספר סיבות נוספות לרכישה של מוצרים כחול לבן

מעבר לכך כי רכישה של מוצרים כחול לבן היא חלק מהגאווה הלאומית שלנו, מדובר גם ביתרון אקולוגי. המגמה האקולוגית הפכה להיות מרכזית בחיי לא מעט אנשים, לכן חשוב לשים את הדגש גם על שימוש בתוצרת מקומית. כאשר קונים מוצרים המיוצרים בארץ, בעצם חוסכים את כל השינוע וההובלה שלהם מחו"ל ובכך מקטינים את צריכת הדלק ואת זיהום האוויר שנוצר כתוצאה מכך. ככל שנרכוש יותר מוצרים מקומיים, כך נקטין את הזיהום המאסיבי שהורס את כדור הארץ ונתרום בעצם למגמה הירוקה. לכן מעבר לטעמים הלאומיים של קניית כחול לבן, יש להתחשב גם בסיבות אקולוגיות.

המאמר באדיבות זול פלוס

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר