שנה"ל בפתח?

הכי שווה לבקר בעופר הקניון הגדול פ"ת

בדרך חזרה לבית הספר מגוון ענק של מבצעים והטבות שיהפכו את ההכנות לחוויה מהנה ומשתלמת במיוחד • למעלה מ- 220 סיבות לבחור ב 'עופר הקניון הגדול פ"ת (מקודם)

ההערכות לפתיחת שנת הלימודים היא הזדמנות לחדש ולרענן (צילום: יח"צ)

רק מצמצנו והנה... פתיחת שנת הלימודים ממש פה. גם אם לא יצאתם לחופשה וגם אם התקופה האחרונה נראית לכם כמו חופשה אחת ארוכה שלא הסתיימה, דמיינו שאתם שומעים את הצלצול המוכר שמסמן להיכנס לכיתה, כי פתיחת שנת הלימודים הבעל"ט, ממש בפתח וב- 'עופר הקניון הגדול פתח תקוה' הכינו לכם מגוון ענק של הטבות ומבצעים שיעזרו לכם להגיע לצלצול – מוכנים .

ההערכות לפתיחת שנת הלימודים היא הזדמנות לחדש ולרענן לא רק את הילקוט או התיק ותכולתם אלא גם את הבגדים, הנעליים, אביזרי השיער ואפילו המשקפיים. אז למה דווקא בעופר פתח תקוה? כי שם תמצאו הכל תחת קורת גג אחת וכנראה תגלו שיש בדיוק מה שאתם מחפשים - במבצע שווה במיוחד.

את המבצעים והמחירים האטרקטיביים על שלל מוצרי חזרה לבית הספר, אפשר למצוא בעופר פתח תקוה ברשתות המובילות: קרביץ, YOLO, הפנינג, דלתא, סטימצקי, צומת ספרים, מגה ספורט, קולומביה, ואנס, גלי, לי קופר, וי שוז, רשתות אופטיקה ועוד. בנוסף, חלק מהרשתות ישתתפו גם בדוכני יריד חזרה לבית ספר המתקיים ברחבי הקניון ולחלקן קופונים והטבות בשווי 50 ₪ בקנייה מעל 100 ₪ , להורדה ביישומון -MY OFER

צמאים? רעבים? רק ב- עופר פתח תקוה מגוון רחב של מסעדות ומזנוני אוכל מהיר בכשרות מהודרת של בד"ץ בית יוסף, כמו: קפה גרג, קפה לנדוור, סיציליאנו, בורגראנץ ועוד.

יש למעלה מ- 220 סיבות לבחור ב 'עופר הקניון הגדול פ"ת' והן -

220 חנויות מותגים מובילים ובינלאומיים, ביניהם, ,H&M, ZARA, TOPSHOP ,footlocker, digital , TOUS ,DIESEL , I OPTIC, NYOU , ברשקה, אדידס, נייק קולומביה, פול אנד בר, פנדורה, צ'ילדרן פלייס, סברובסקי, ניין ווסט, מנגו, נאוטיקה, טימברלנד, קסטרו, רנואר ועוד.

כמו כן המתחם כולל מגדל משרדים ובו נמצא מלון מפואר מרשת PRIMA – לצד שטחי משרד להשכרה, משרדים וירטואליים, מרחבי עבודה משותפים וחדר ישיבות מאובזרים ועם שירות מלא מבית Regus. בבית הרופאים שר"פ – תוכלו למצוא את מיטב הרופאים המומחים במגוון רחב של התמחויות, כיום לרשת 4 סניפים כולל מלון ההחלמה הרפואי טופ בילינסון, מרפאות שיניים ביניהן מכבידנט ומכון לצילומי שיניים אור השן ועוד.

שעות פעילות הקניון בימים ראשון עד חמישי בין השעות: 9:30 בבוקר ועד 22:00, בימי שישי בין השעות 9:00 עד 15:00

לקניון 9 קומות חניה עם 1,700 מקומות ושעתיים ראשונות , חניה חינם.

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר