"לשמוע אל הרינה"

יצחק מאיר ואחי הנערה שנרצחה מרגשים

שנה לפיגוע המחריד בו נרצחה הבת רנה הי"ד,ואביה הרב איתן ואחיה דביר נפצעו, הזמר והיוצר יצחק מאיר והאח דביר שנרב בשיר חדש ומרגש לזכרה. עיבוד: ערן קליין (סינגלים)

נתנאל לייפר | כיכר השבת |
(צילום: יח"צ)

דביר שנרב: "יום שישי, כ"ב באב התשע"ט, כשבוע לפני פתיחת חודש הרחמים והסליחות. יוצאים לטייל בערב שבת קודש, אבא רנה ואני. נוסעים למעיין-מקור הטהרה וההמשכיות. מחנים את הרכב, ורגע לפני שיורדים אני מבקש מהם לשמוע שיר מיוחד ששמעתי לאחרונה "דרוש נא דורשיך". רנה מתחברת מאוד אל השיר. עם השיר הזה אנחנו ממשיכים אל עבר המעיין...

מתקרבים למעיין- ופתאום פיצוץ, עשן, דם, רצח, כאב. מתעורר בבית חולים למציאות חדשה אך השיר הזה ממשיך ללוות אותי בכל שנייה, ממש נשרט במוח. מתבונן במילים המיוחדות שקיבלו אור שונה לאחר הפיגוע: "לשמוע אל הרינה ואל התפילה", ומתחזק מהם.

את יצחק פגשתי כשלושה ימים אחרי, חברים סיפרו לו על השיר שלו שברגע אחד הפך לסיפור שלי, יצחק עולה אל חדרי בקומה 6 של בית-החולים הדסה עין-כרם, הוא יושב על הכסא לידי אני לידו שרוע על מיטת חוליי, התפללנו יחד "דרוש נא דורשיך". והנה קול מנגינת הניגון מחזיר אותי אל הרגע המתוק והטהור שחוויתי יחד עם רנה שלוש דקות לפני שנפרדנו.

חלפה שנה, מלאה ברינה ובתפילה, בקשתי מיצחק שנקליט יחד את השיר הזה, בשביל רינה ובשביל עם-ישראל".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר