התמוטט בביתו

משמח הלבבות מב"ב: ר' יענקל'ה צוקר זצ"ל

לאחר חולשה ארוכה של מספר שנים, משמח הלבבות והדרשן המפורסם הרב יעקב צוקר, הלך היום לעולמו והוא בן כ-80 בפטירתו. אתמול עוד השתתף בחתונה של נכדתו (דיין האמת)

חנני ברייטקופף | כיכר השבת |
ר' יענקל'ה (צילום: ארכיון 'כיכר')

מבני ברק מגיעה היום (שישי), הבשורה המרה על משמח הלבבות ה'חברונער' מבני ברק, הרב יעקב צוקר זכרונו לברכה והוא בן 80 בפטירתו.

ר' יענקל'ה, היה ידוע במשך שנים ארוכות כמשמח חתנים וכלות בחתונות של גדולי ישראל, והיה גם דרשן ידוע ופופולרי. למעלה מעשור, ר' יענקל'ה כבר לא במיטבו. אתמול, הוא עוד השתתף ושימח בחתונת נכדתו והיום, הוא התמוטט בביתו - ונפטר.

בבחרותו למד ר' יעקב, בישיבת חברון, ועד סוף ימיו הגדיר את עצמו כ'חברונער', לאחר חתונתו שעבר להתגורר בבני ברק ייסד יחד עם עוד חבר מהישיבה, את 'יוצאי חברון', בבני ברק.

ר' יענקל'ה (משמאל)

לפני יותר מ-20 שנה, ר' יענקלה היה משתתף בחתונות המרכזיות של הציבור החרדי ונתן נופך ייחודי משלו לשמחות, בין אם היה מרים על אפו בקבוקים ועל גופו שולחנות או זורק בדיחה.

במשך השנים, היה לו קשר מיוחד עם אחיו, הגאון רבי נחמן צוקר זצ"ל,מראשוני המחזירים בתשובה וראש הישיבה לבעלי תשובה בעיר פתח תקווה. והיה מגיע לישיבה, כדי לעודד ולשמח את הבחורים.

זכה להשאיר אחריו זרע ברך ד', שני בנים ושלוש בנות, שכולם הולכים בדרך התורה והמצוות. הלוויה תצא היום, בשעה 12:30 מביתו ברחוב סוקלוב בבני ברק.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר