סכום שערורייתי

כמה משלמים ויליאם וקייט עבור שכר הלימוד של ילדיהם?

קייט מידלטון ובעלה מתכוננים במרץ לקראת שנת הלימודים הבאה של ילדיהם ומוטב שבני המלוכה הצעירים יתייחסו לכך ברצינות, כי הוריהם משלמים לבית הספר סכום כסף עצום (תרבות, משפחה)

תהילה אלטמן | כיכר השבת |
(צילום: שאטרסטוק)

ההכנות לקראת השיבה לספסל הלימודים הן לא עניין של מה בכך, אפילו בבית משפחת המלוכה. קייט מידלטון והנסיך ויליאם מכלים את זמנם בארגון הנסיך ג'ורג' והנסיכה שארלוט לשנה הבאה בבית הספר היוקרתי בו הם לומדים, "תומאס בטרסי".

ומוטב שבני המלוכה הצעירים יתייחסו לכך ברצינות, במיוחד מאחר והוריהם מוציאים כמה עשרות אלפי שקלים כדי להשתתף בהם. (כן, קראתם נכון.)

לפי המגזין "הלו!", הדוכס והדוכסית מקיימברידג' יאלצו להיפרד השנה מ-7,520 ליש"ט (כ-33,500 שקלים חדשים) עבור מימון שכר הלימוד של הנסיך ג'ורג', מכיוון שהוא נחשב כיום לתלמיד חטיבת ביניים ועבור הנסיכה שארלוט הסכום מעט נמוך יותר, מכיוון שהיא רק בכיתה ב' והוא עומד על כ-6,560 ליש"ט (30,000 שקלים חדשים, בקירוב).

מה שמדהים עוד יותר הוא שהנסיך ויליאם וקייט מידלטון קיבלו הנחה בגין רישומה של שארלוט, מאחר והיא הילדה השנייה במשפחה שלומדת באותו מוסד לימודים של אחיה הבכור. הזוג המלכותי יקבל הנחה דומה כאשר / אם הנסיך לואי ירשם לבית הספר הזה.

אם כבר מדברים על זה, הנה מה שידוע על "תומאס בטרסי": הוא ממוקם במרחק כחצי שעה נסיעה מארמון קנסינגטון והוא גדול, עמוס ומעט כאוטי.

תכנית הלימודים אינה דומה לצעידה מהנה בפארק, היא מקיפה ומורכבת מכל מקצועות הליבה (כמו אנגלית, מדעים, היסטוריה, גאוגרפיה ומתמטיקה), יחד עם מוזיקה, דרמה, צרפתית, לימודי דת, מחשבים, טכנולוגיה באמנות / עיצוב, חינוך גופני ואפילו בלט.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר