מה זה "עור דולפין" - טרנד היופי החדש שמציף את הרשת?

תמיד יש טרנד יופי שתופס תאוצה. אבל לאחד החדש יש מקור השראה מפתיע: דולפינים. כן, הם הפכו פתאום למשפיענים. הנה כל מה שאתן צריכות לדעת על השיגעון החדש, כולל איך ליישם אותו בבית (יופי)

(צילום: שאטרסטוק)

מעור זכוכית ועד עור יוגה (כן, יש כאלו דברים), תמיד יש טרנד יופי שמציף את הרשתות החברתיות. אבל לאחד החדש יש מקור השראה בלתי צפוי: דולפינים. כן, דולפינים הפכו פתאום למשפיענים של שנת 2020. הנה כל מה שאתן צריכות לדעת על השיגעון החדש, כולל איך ליישם אותו בבית:

אוקיי, אז מה זה "עור דולפין"?

אם אתן אוהבות את מראה העור הזוהר עם ברק עסיסי, מגמת היופי הזו היא בדיוק בשבילכן. עור דולפין, שנכנס לתודעה בזכות מאפרת הסלבריטאיות מרי פיליפס, הוא בעצם איפור בגימור של "המראה הרטוב", בדומה לאופן שבו דולפין נראה כשהוא מגיח מהמים. תכליתו היא ברק ופיניש חלק כמשי, כדי לאתגר את הדולפין הפנימי שבכן, אבל בלי שתצטרכו לצלול לבריכה או לקרקעית הים.

הבנו. אז איך ניתן להשיג את הלוק?

כל מוצר יופי קרמי, שקוף או מבריק (כלומר, פריימרים וסמקים) יעשה את העבודה, אבל היילייטר נוזלי טוב הוא הכוכב האמיתי פה בסיפור. אתן רוצות להראות מוארות ככל האפשר, אך מבלי להיראות שמנוניות. ההצלחה של השגת המראה הזה מתחילה בבסיס, כך ששמירה על לחות העור ולחות לאורך כל היום, היא המפתח. הנה מדריך, שלב אחר שלב, שיסייע לכן להשיג את התוצאה הרצויה:

1. פילינג, פילינג, פילינג. "פילינג רגיל הוא המפתח למרקם עור זוהר", אומר הדרמטולוג, ד"ר הדלי קינג. הכינו את עורכן על ידי הסרת תאי עור מתים, כך שפניכן יהיו חלקות ומלוטשות.

2. לאחר הפילינג, המשיכו בשגרת טיפוח העור שלכן. המפתח הוא למצוא סרום המכיל מרכיבים לחים, כמו חומצה היאלורונית או סקוולאן. לאחר מריחת הסרום, החילו קרם לחות החותם את הסרום שמתחת ושומר על לחות העור שלכן ואם אתן רוצות תוספת ברק, הוסיפו גם שמן פנים.

3. לאחר מכן, התחילו את שגרת האיפור שלכן עם פריימר עשיר. החלקה על פני השטח תכין את עורכן למראה של רטיבות מקסימלית לאורך כל התהליך.

4. החליפו את המייקאפ המט שלכן בנוסחה שומנית או נוזלית - כל דבר עמום או אבקתי יעמוד בדרככן להשגת הזוהר הנחשק. (טיפ: ערבבו את המייקאפ שלכן עם ההיילייטר כדי לחזק את הזוהר.)

5. עכשיו, הגיע הזמן להארות. חפשו היילייטר נוזלי עם ברק גבוה ואל תחסכו בכמות השימוש בו. מרחו אותו לאורך נקודות השיא (דהיינו: עצמות לחיים, עצמות גבה, עצמות סנטר וכו') כך שהאור ישתקף על העור בכל המקומות הנכונים, לקבלת ברק טבעי.

6. שמרו על זוהר עם סומק נוצץ, ברונזר מאיר ושפתיים מבריקות.

7. השלימו את המראה עם ספריי מקבע. חשוב לחתום בספריי נטול אלכוהול שלא ייבש את האיפור שלכן.

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

Mame לאישה הדתית