מצאנו 10 שמלות חגיגיות בפחות מ-200 שח

עם בוא החגים והצורך להתחדש מצאנו באתר הבריטי next.co.il את השמלות והאביזרים שיתאימו לחגים ולסתיו הקרוב (צרכנות, מקודם)

הקניות באונליין הם הפתרון המושלם - נכנסים לנקסט (צילום: יח"צ)

תקופת החגים מקדמת הזדמנויות לקניות, עבורינו ועבור כל המשפחה. לקראת החגים והסתיו שמעבר לפינה, התחדשות לקראת מפגשים במשפחה הגרעינית, בזום או בחוץ תוך שמירה על הכללים, כמובן.

האפשרות של שופינג בקניונים הולכת ומצטמצמת ועל כן הקניות באונליין הם הפתרון המושלם כדי בבגד הנבחר. אתר next.co.il מאפשר לדלג על התורים ולהזמין בנוחות מהבית עם משלוח עד הבית.

,שמלת מקסי עם חגורה 151 ש''ח

NEXT הוא מותג האופנה מספר #1 בבריטניה המבטיח ללקוחותיו אופנה עם סגנון, איכות ותמורה טובה בעד המחיר. האתר, מציע פריטי ביגוד אופנתיים ואיכותיים לנשים, גברים וילדים. כל קולקציות האופנה של NEXT מעוצבות על ידי צוות מעצבי הבית של המותג, המעצבים את הבגד, האביזר ואפילו את ההדפסים שעל הבדים האקסלוסיביים.

בעונה הקרובה, סתיו חורף, הצבעים רגועים והטקסטורות מגווונות. באתר תוכלו למצוא מגוון שמלות שיוכלו להתאים למגוון הזדמנויות מהחגים ועד בגדים ליום יום, לעבודה בשלוב עם מגוון רחב של האביזרים הנכונים גם ליום יום וגם לשבת, כמו נעליים, תיקים, כובעים, גרביים, צעיפים ועוד .

,שמלת חולצה משובצת 101 ש''ח

קולקציית הנשים לחגים כוללת מגוון רחב של שמלות לבנות מבדי פשתן וכותנה בשילוב תחרה, כפתורים וצווארונים מעוגלים, המתאימות ליום יום, אך גם לאירועים חגיגיים. שמלות באורך מידי מבד נשפך בהדפסים שונים, שרוולים מנופחים הם הטרנד העונה, לצד חצאיות בגזרות עיפרון או מתרחבות ואף מבחר של חצאיות קומות, חולצות מבדי שיפון , פוליאסטר, כותנה ומשי בפלטת צבעים בהירה הנעה מלבן ושמנת דרך צהוב בהיר ועד לאפור בהיר וכן מבחר של ז'קטים מבדים שונים המתאימים לעונת המעבר ולמזג האוויר הישראלי.

,שמלת חולצה מידי 120 שח

בין האביזרים ניתן למצוא תיק גב עשוי עור, עגילי חישוק קלאסיים, קשת מעל הפאה, חגורות שידגישו את המותן ואף צעיפים במגוון הדפסים.

שרשרת שתי שכבות עם אבנים

עגילי טיפה תלויים

תיק במרקם מרופד עם שרשרת

בחרנו עבורכן את השמלות הכי יפות באתר הבריטי, רק להכניס לסל הקניות ואתן מסודרות.

Next.co.il

,שמלת מידי משובצת עם חגורה 142 ש''ח
,שמלת מידי עם צווארון סיני 151 ש''ח
,שמלת חולצה בהדפס עלים 120 ש''ח
,שמלת פרחונית עם חגורה 151 ש''ח
,שמלת קפלים מודפסת 195 ש''ח
,שמלת מידי פרחונית מבד רשת 151 ש''ח
,שמלה מודפסת עם סרט קשירה 151 ש''ח
תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

Mame לאישה הדתית