אאא

 

אחת האפליקציות היותר מדוברות בשנה האחרונה בישראל, היא "ספץ" – אפליקציה המבטיחה למצוא לך איש מקצוע מתאים תוך 30 שניות, תוך כדי שימוש בגינה מלאכותית (AI) ותחכום של מוח יזמי ישראלי.

העולם הולך לעבר ה"מיידי", ועסקים מחפשים לחסוך כמה שיותר בזמן ובפעולות שנצטרך לעשות עד שנשיג את המטרה.

לכן "ספץ" הפכה לאפליקציה רווחית בעלת רייטינג מאוד גבוה בחנויות האפליקציות, וכבר הספיקה לפרוץ גם בבריטניה.

עכשיו, היא נמצאת רגע לפני כניסה לשוק האוסטרלי, הנפקה בבורסה ומיד לאחר מכן - ארצות הברית.

גם לך יש הזדמנות להשקיע בה רגע לפני שהיא פורצת עוד שווקים ומנפיקה. מי יודע, אולי זה יהיה אחד האקזיטים הגדולים הבאים של חברה ישראלית. במיוחד כאשר למנכ"ל החברה וצוות הדירקטוריון שבו יושבים אנשים מאוד מנוסים, יש כבר תוכנית כיצד להפוך את החברה לבעלת שווי של מיליארד דולרים תוך 5 שנים מהיום.

 את הפרויקט הקודם של מייסד אפליקציית "ספץ", יוסי נבו, רובכם מכירים. 

בשנת 2002 יוסי נבו הגה רעיון מהפכני מתוך חזון ארוך טווח: להנגיש את השירותים האיכותיים ביותר לכל בית בישראל 24 שעות ביממה. הוא רצה לשלב בין הפתרון האיכותי של בעיות וצרכים לבית ולמשפחה ובין פרנסה טובה של אנשי מקצוע איכותיים.

כך ייסד יוסי נבו את "דף הזהב" אשר הגיע למעל 2 מיליון בתים בישראל. יוסי הבין שהעתיד הכלכלי הגדול הוא לא בפיסות נייר על המקרר, אלא בטכנולוגיה. במקרה הזה, מנוע חיפוש חכם, הבנוי על בינה מלאכותית שכל הזמן צוברת מידע ולומדת, ועם כל יום שעובר היה נהיית חכמה ומדוייקת יותר.

אם ניקח לדוגמא כמה מחברות הסטרטאפ שזיהו מבעוד מועד את הפוטנציאל ומימשו בצורה מעוררת השתאות את השינוי המבורך, אפשר למצוא חברות כמו:

וויז (Waze) שמיישמת מערכת הכוללת מסד נתונים טוטלי, יחד עם שילוב ושיתוף של מידע משתנה וחכמת ההמונים. החברה נרכשה על ידי גוגל במיליארד דולר. 

או למשל חברת Fiverr המציעה פלטפורמה לאיתור מיידי של נותני שירותים דיגיטליים פרילנסרים, ונאמדת בשווי של מיליארדי דולרים.

או חברות כמו Gett ו-Uber.

חברות אלו מימשו את טכנולוגיית האיתור החכם בצורה מושלמת. קצב הצמיחה של חברת ספץ הוא ללא ספק מרשים ומזכיר חברות רבות אחרות שהצליחו בגדול.

כרגע לא נראה שיש משהו שיכול לעצור את המשך הגדלת ההכנסות של החברה. אפילו לא משבר הקורונה, שלא עצר את החברה מלגדול ולהתפתח.

לכל הפרטים והשקעה החל מ- 2,500 ₪ בלבד > 

הפיתוח של ספץ 

הפיתוח על מערכת "ספץ" החל עוד בשנת 2008, כאשר מנכ"ל חברת Gpage שהחזיקה בדף הזהב, הבין שהעתיד הוא בטכנולוגיה מבוססת בינה מלאכותית, שמאפשרת מהירות, זמינות, אמינות ובפועל שירות שאי אפשר לנצח בכלים של העולם הישן.

תחילה המערכת נפתחה לכלל הציבור תחת השם "2144". בשנת 2009 המערכת עלתה לאוויר בגרסת הביטא ומאז הושלם הפיתוח של כל מערכות השליטה והניהול, בוצעה חדירה ראשונית ואפקטיבית לשוק והוכשרו צוותים פנים וחוץ ארגוניים.

במחצית השנייה של שנת 2018 השיקה Gpage את המערכת באופן רשמי תחת המותג Spetz  (ספץ) בליווי השקת האפליקציה החדשה. 

מערכת Spetz עובדת כיום ושירתה מאות אלפי ישראלים עד כה. בצעדים גדולים, המערכת מתקרבת לעבר מיליון הקריאות הראשונות שלה בישראל ובבריטניה. 

המערכת הפכה לרווחית כבר בישראל, למרות ששווקים כמו בריטניה וארה"ב הולכים להיות רווחיים בהרבה לפי הערכות מומחים, מפני שיש שם הרבה יותר בתים פרטיים.

השוק אליו פונה Spetz הוא בלתי נדלה ופונה למכלול הנושאים המכסים את הצריכה הביתית - חשמלאים, מעצבים, טכנאים ועוד. שוק צריכת השירותים הוא שוק בעל מימדים עצומים. רק בשנה האחרונה נעשו בישראל למעלה מ-100 אלף חיפושים בגוגל תחת המילה ״אינסטלטור״. שוק המנעולנים בארצות הברית בלבד, עמד בשנה האחרונה על כ-2 מיליארד דולר.

אתרי החיפוש בישראל המבוססים על אינדקס חיפוש, מאפשרים דירוג לא מבוקר, מה שהופך את חוויית השימוש למיושנת ולא אמינה. לעומת המתחרים בשוק, מערכת ספץ מבוססת על טכנולוגיות חכמות המאפשרת לדרג את בעלי המקצוע באמצעות אלגוריתם שלא מאפשר לזייף דירוגים. זה בנוסף למהירות, נוחות וזמינות המערכת. 30 שניות וההצעות שמתאימות לכם, אצלכם בנייד.

חשוב לציין את ההבדלים בין מערכת Spetz למערכות קודמות שניסו להצליח בתחום, כגון מערכת "No problem"  שאף קיבלה השקעה מקרן פיטנגו.

בין אם מדובר באינדקס משודרג, או מערכת טכנולוגית. אף אחד לא הצליח ליישם בהצלחה את האינטגרציה בין הטכנולוגיה לאנשי המקצוע כפי שעשתה זאת ספץ. כולל חברות שהשקיעו בהן קרנות ענק, שנכשלו איפה ש-ספץ הצליחה.

יעדי הגיוס הקודם, שיווק האפליקציה בישראל וחדירה לשוק הבריטי הושלמו לחלוטין. עכשיו עומדת להתבצע גם חדירה לשוק האוסטרלי ומיד לאחר מכן הנפקה בבורסה באוסטרליה, שאחריה צפויה ספץ לחדור אל שוק היעד המרכזי והרווחי מכולם – ארה"ב. כאשר החברה מונפקת ופועלת בהצלחה ב-3 שווקים, זה יהיה קל בהרבה.

כעת, החברה בחרה לצאת לסבב גיוס נוסף על מנת לבצע את החדירה לשוק האוסטרלי ומיד לאחר מכן הנפקה. לצורך כך גוייס אף אדם בעל ניסיון רב בהנפקות בבורסה האוסטרלית, כולל חברות שצמחו במאות אחוזים תוך זמן קצר לאחר ההנפקה.

נראה מבטיח? תשפטו בעצמכם, ואם אתם רוצים, אתם יכולים להשקיע עכשיו בכמה אלפי שקלים בודדים ולהיות שותפים להצלחה. 

לכל הפרטים והשקעה החל מ- 2,500 ₪ בלבד >