3 חוקים אופנתיים שכל אישה עם סטייל לא עוברת עליהם

לכולנו יש את החברה הזו שתמיד לבושה מדהים. אבל מסתבר שלא רק תקציב הקניות הבלתי מוגבל שלה או היכולת למצוא בלייזרים מהממים, הם אלו שגורמים לה להראות כך. כנראה שהיא מסתמכת על הטריקים הללו (אופנה)

(צילום: שאטרסטוק)

כולנו מכירות את החברה הזו שאומרת שהיא פשוט הולכת "לזרוק על עצמה משהו" בערב חברותי ביתי... אבל כשהיא מופיעה בחצאית סריג קלילה ונעלי ספורט לבנות ומצוחצחות, היא נראית יותר טוב מאיך שכולנו נראות בחתונות. כן, זה מרגיז להרגיש "מוזנחות" ליד החברה הכי אופנתית שלנו, פעם אחר פעם. אבל החדשות הטובות הן שלא רק תקציב הקניות הבלתי מוגבל שלה (לכאורה), או היכולת למצוא בלייזרים מהממים ברשת, הם אלו שגורמים לה להראות כל כך "לבושה". ככל הנראה, היא מסתמכת על שלושה טריקים אופנתיים פשוטים, אך יעילים, שכל הנשים המסוגננות מכירות. קראו ולמדו.

1. יחס הטרנדים של 2:1

מהו, אתן בטח תוהות, "יחס הטרנדים של 2:1"? ובכן, כל פריט טרנדי שנלבש, מאוזן על ידי תוספת של שני פריטים קלאסיים. זו יכולה להיות התקשטות בתיק יד סופר אופנתי, לבישת חצאית עיפרון שחורה וגולף בגוון קרמי, או ציוות לחולצה עם צווארון גדול ומרשים מעיל עור ונעלי עקב פשוטות. יחס זה עובד מכיוון שהוא מאפשר ליצירה החזקה יותר בתלבושת שלכן לעמוד באור הזרקורים, מבלי להיראות מטופשת או מוגזמת. (ולפני שאתן שואלות, כן, אפשר לאמץ שני טרנדים בבת אחת - כל עוד אתן מערבבות אותם עם ארבעה פריטים סופר קלאסיים).

2. נאמנות לפריטי איכות בסיסיים

תשאלו כל אשת אופנה והיא תגיד לכם שהיסודות המהימנים הם אבן הבניין לכל מערכת לבוש טובה. זה אולי נשמע מוגזם, אבל הז'קט המשובץ גורף המחמאות הזה לא יראה במיטבו אם על החולצה המכופתרת הלבנה ששידכתם לו יש בחזית כתם שלא יורד. זו הסיבה שנשים המבינות עניין רוכשות את פריטי היסוד האהובים עליהן בכמויות גדולות - ככה הן לא מאבדות חלק עיקרי מארון הבגדים שלהם אחרי הופעת מפגע מצער.

3. לקיחת נעלי עור חדשות ישר לסנדלר

כן, ברצינות. התחנה הראשונה לאחר רכישת זוג עקבי עור, מגפיים או נעלי סירה, היא הסנדלר, שם הן מבקשות דבר אחד: סוליות גומי, בבקשה. התוספת המשתלמת הזו מונעת מנעליים להתבלות על ידי שחיקה תכופה ויכולה להציל את תחתיתן אם יפגשו סופת גשמים בלתי צפויה או שלולית. סנדלרים מנוסים יודעים להתאים את צבע העור לתוספת הגומי, כך שהתיקון המהיר כמעט בלתי נראה.

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

Mame לאישה הדתית