שכחו מספריי חלונות: איך להשיג שמשות ללא 'סימנים'

הברקתן את החלונות בבית במשך שעות ארוכות. התיישבתן על הספה עם כוס קפה ולפתע הבחנתן בו: כתם שפספסתן. לפני שאתן אומרות נואש, טלו מעט חומץ ופיסת עיתון. הם יפתרו את הבעיה (בית)

(צילום: שאטרסטוק)

סופסוף עשיתן את זה: ניקיתן והברקתן את חלונות הענק בסלון ביתכן במשך שעות ארוכות ואז, עייפות אך מרוצות התיישבתן על הספה עם כוס קפה וצלוחית עוגיות ולפתע הבחנתן בו: כתם חדש שפוספס משום מה. לפני שאתן אומרות נואש, הקשיבו לנו וטלו מעט חומץ ופיסת עיתון - כן כן, גילינו שזו הדרך היעילה ביותר לנקות חלונות ולקבל תוצאות מושלמות, נטולות רבב.

מה אתן צריכות:

2 כוסות מים

1/4 כוס חומץ

1/2 כוס סבון נוזלי

2 חתיכות עיתון או מטליות מיקרופייבר

מה עליכן לעשות:

בקערה, שלבו את המים, החומץ והסבון. טבלו את העיתון או המטלית בתערובת והשתמשו בו/ה לניגוב השמשות בצורה מעגלית. לאחר הסרת כל הכתמים, העבירו את העיתון או המטלית היבשים על הזגוגיות בתנועות אנכיות ואופקיות ארוכות, כדי להיפטר משאריות הסבון. (בדרך זו, כאשר הזכוכיות יתייבשו, לא תבחינו בסימני ניגוב עליהו.)

למה זה עובד:

חומץ לא משאיר אחריו שאריות כשהוא מתייבש וזו תכונה קריטית לקבלת גימור נטול 'סימנים'. עיתון בדרך כלל עדיף על מגבות נייר, פשוט משום שהאחרונות נוטות להשאיר מעט סיבים על החלון. מטלית מיקרופייבר גם עובדת ובואו נהיה כנות: בימינו, יתכן שיותר קל להשיג אותה מאשר עיתון. לכו עם כל אפשרות שמתאימה לכן ותודו לנו אחר כך.

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

Mame לאישה הדתית