"כל אדם מצליח שאנו רואים, חטף כמה בומבות בחיים"

השבוע הגיעה לאולפן אורחת מיוחדת: חוה שמילוביץ, מייסדת האקדמיה ללימודי פסיכולוגיה יהודית - "לבחור באור". חוה משתפת מניסיונה רב השנים בכוח האמונה שדרכה אפשר להשפיע על החיים (אקטואליה)

מירי שניאורסון | כיכר השבת |
(צילום: יוחנן בלייך)

בפרשת וישב יש ניגוד בין שמה לבין מה שמסופר בה. השם מבטא ישיבה נינוחה ואילו כבר בתחילת הפרשה מסופר על המתח בין האחים שהוביל אותם לזרוק את יוסף לבור ולמוכרו. אין ספק שיישוב ומנוחה לא היו שם.

המדרש מסביר: ״שבטים היו עסוקין במכירתו של יוסף... יהודה היה עסוק ליקח לו אישה... והקב״ה היה עוסק ובורא אורו של מלך המשיח (המשיח הוא מבני פרץ, בן יהודה ותמר). קודם שנולד משעבד הראשון (פרעה), נולד (המקור שלו) הגואל האחרון״.

הקב״ה מקדים רפואה למכה ודואג ליצור גאולה עוד בטרם התחילה הגלות הראשונה במצרים. עכשיו נוכל להבין את ביאורו של רש"י לשמה של הפרשה, ״ביקש יעקב לישב בשלווה״.

משמיים התחילו עבור יעקב אבינו את התהליך הרוחני, שיוביל לשלווה מושלמת אשר יחולל המשיח שיגיע במהרה.

השבוע בנפלאות בפרשת וישב הגיעה לאולפן אורחת מיוחדת במינה: חוה שמילוביץ, גרה בבית שמש, אמא לארבעה, מייסדת האקדמיה ללימודי פסיכולוגיה יהודית - "לבחור באור" שמציעה קורסים מגוונים משני תודעה.

נשים מרחבי הארץ והעולם לומדות כיום בזום של האקדמיה.

לצופות כיכר השבת, מתנה מיוחדת לחנוכה, חוברת הדרכה אל מול הנרות: כיצד לצאת מתודעת הישרדות לתודעת שפע
וקורס התנסות בפסיכולוגיה יהודית במתנה! לקבלת המתנה: Soultherapy200@gmail.com ,072-3386980
לקבלת המתנה באופן ישיר דרך הווצאפ: https://tinyurl.com/y4qb7zwm

חוה גדלה במשפחה שאינה שומרת מצוות, אך בגיל 15 התחיל המהפך של חייה שבסופו זכתה לחזור בתשובה שלמה ומאז היא מחלקת את החיים שלה לשניים – החיים שלפני הכרת הבורא והחיים שלאחר מכן.

באותה תקופה הייתה במסלול מבדקי קורס טיס, במטרה להיות טייסת, (אז נשים עוד לא היו טייסות) והחליטה לעזוב את הכל. "היה ברור לי שתכלית חיי שונה לגמרי".

כיום, כמנחת קורסים, מרצה וסופרת, פיתחה חוה שיטה פסיכולוגית ייחודית, המבוססת על ספרי קודש רבים בהם מצאה כלים מעשיים ויסודיים, שעל ידם הנפש היהודית יכולה להירגע ולהתרפא בחיבורה אל הבורא.

חוה מלמדת נשים דרכי חשיבה מלאות אמונה, כלים מעשיים לצמיחה רוחנית מתוך כל מצב בחיים, התמודדות מעמיקה ועבודה עם רגשות שליליים ושיפור מערכות יחסים. הגישה של חוה היא אמונית, עמוקה, יסודית ומחברת כל מצב אל התכלית הנשמתית.

חוה משתפת מניסיונה רב השנים בכוח האמונה שדרכה אפשר להשפיע על החיים הגשמיים: בריאות, פרנסה וכו'. יש כלים עמוקים ומעשיים כיצד לפתח את כוח הרוח שיוכל להוביל ליציבות הנפש, למשל בהקשר לחג החנוכה, הכלי שחוה נותנת זה להתבונן על גילויי האהבה של הבורא כלפינו ומרגשת מאד במשפט ניצחון לימים אלו.

הכותבת היא מנטורית ברוח יהודית, נשיאת נפלאו"ת, מרצה, מנחה ושליחה בתקשורת

mirisch1@gmail.com

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

Mame לאישה הדתית