תדהמה בעולם המוזיקה

הזמר החסידי הודיע במפתיע על פרישתו

מיכה גמרמן, הזמר החסידי מברזיל, הודיע בפייסבוק שלו כי לנוכח קשיים אישיים הוא פורש לחלוטין מעולם המוזיקה. "מי ששופט ומבקר אותי, יודע מעט על חיי הפרטיים" (מוזיקה)

איציק אוחנה | כיכר השבת |
(צילום: שאטרסטוק)

הלם! כוכב הזמר היהודי מיכה גמרמן מברזיל הודיע במפתיע שהוא פורש לחלוטין מתעשיית המוזיקה, ככל הנראה בשל הקשיים של תקופת הקורונה שפגעה חמורות באמנים שנותרו ללא פרנסה.

הלילה (שלישי), הוא פרסם פוסט ברשתות החברתיות ושם גולל בפני אלפי העוקבים שלו את סיבת הפרישה או יותר נכון רמז לכך.

גמרמן בראיון לכיכר השבת

"אני כותב את הפוסט הזה עם הרבה כאב ועצב ועם הרבה דמעות", כתב מיכה גמרמן, "אבל יחד עם זאת עם הרבה גאווה על השנים הנפלאות ששמחתי מאות חתנים וכלות בכל רחבי ברזיל ובעולם".

בהמשך דבריו חשף כי התייסר מאז ומתמיד כשעבד בתעשיית המוזיקה: "תמיד ניסיתי לתת לשמחה שלי לפרוץ על הבמה, למרות הבעיות האישיות שלי, שמייסרים אותי רבות".

מיכה גמרמן (יח"צ)

"אני מסיים את הקריירה שלי ואני רוצה להודות מקרב נפשי לכל מי שתמך בי ונתן לי ביטחון לעשות את מה שאני הכי אוהב בעולם הזה - לגרום לאנשים להיות מאושרים דרך המוזיקה שלי. אני גם מנצל את ההזדמנות להודות לכל מי שלא שופט אותי בתקופה קשה מאוד זו בחיים. אני לא יכול לומר עד כמה אני אסיר תודה".

מחרוזת השבת האחרונה של גמרמן

לסיום כתב: "מי ששופט ומבקר אותי, יודע מעט על חיי הפרטיים ולא בכדי אומרים חכמינו: "אל תשפוט את חברך עד שתגיע למקומו".

"תודה לכל יכול על הקריירה הנפלאה של 5 אלבומים ושני פרויקטים ענקיים לחגים ולשבת בנוסף לעשרות קטעי וידאו ביוטיוב שכל זה לא יתאפשר ללא התמיכה והחיבה המיוחדת שלכם, חיבוק לכולם, מיכה", סיים גמרמן בפוסט שזכה למאות תגובות מכל העולם..

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר