טרגדיה קשה

אב ל-15, הקטן רק בן שנה, התמוטט ונפטר

טרגדיה קשה בשכונת נווה שרת בתל אביב לאחר שאמש נפטר בפתאומיות הרב עמוס ארביב ז"ל, רב בית הכנסת בשכונה ומחסידי ברסלב המפורסמים, בן 52 בלבד (חרדים)

שימי שפר | כיכר השבת |
(צילום: באדיבות המשפחה)

טרגדיה קשה בשכונת נווה שרת בתל אביב לאחר שאמש נפטר בפתאומיות הרב עמוס ארביב ז"ל, רב בית הכנסת בשכונה ומחסידי ברסלב המפורסמים, בן 52 בלבד בפטירתו.

המנוח חש שלא בטוב בימים האחרונים, ואמש הוא התמוטט בביתו בפתאומיות לעיני רעייתו וילדיו, שתכננו לציין את יום הולדתו אשר חל אמש.

אחד מבני המשפחה מספר ל'כיכר השבת' כי המנוח ז"ל שהיה מקורב מאד לרבנים הגאונים הרב סנדר ארלנגר זצ"ל, ויבלחט"א הרב שמשון שינא, היה מוכר מאד בשכונה כמי שחיזק תמיד את המשפחות ואת בני הנוער, אדם משכמו ומעלה שכל כולו דאגה ועזרה לזולת.

עוד הם מספרים כי הרב עמוס ז"ל היה נוהג למסור שיעורי תורה קבועים לתושבי השכונה, והוא אף שימש כ'בעל תוקע' בראש השנה במניין הספרדי הקבוע בסמיכות לציונו של רבי נחמן מברסלב באומן שבאוקראינה, לשם היה מחובר מאד בכל מאודו.

בפטירתו הותיר אחריו המנוח את רעייתו השבורה, האישה החשובה מרת חנה לידר, שעמדה לימינו במסירות במשך כל השנים, ואת 15 ילדיו, בהם 11 שטרם נישאו, כאשר הקטנה שבהם רק בת שנה, שנשארו כעת ללא אבא.

הלווייתו התקיימה אמש בהשתתפות רבים מתלמידיו ומכריו, והיא יצאה מביתו, לבית העלמין ירקון.

תהא נשמתו צרורה בצרור החיים.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר