צפו בהספד המלא

האב השכול השמיע את בכיות הכאב של בנו

בהספד לא שגרתי בעליל וקורע לב, בחר אביו של הנער יוסף מרדכי קדוש ז"ל, להשמיע הקלטה של זעקות הכאב שלו בעת מחלתו האיומה וחשף טרגדיה נוספת של המשפחה (חרדים)

איציק אוחנה | כיכר השבת |
(צילום: באדיבות שיא לייב)

יצחק קדוש, אביו של הנער יוסף מרדכי קדוש בן ה-14 שהלך לעולמו היום לאחר מחלה קשה ממנה התייסר במשך עשור, הספיד הערב (רביעי), בדמעות את בנו בהספד לא שגרתי בעליל שעורר לבבות רבים ולא הותיר בבית ההלוויות עין אחת יבשה.

האב השכול הספיד ואמר כי הוא משתדל שלא לבכות מבחירה מתוך רצון לזכור את בנו בדרך אחרת: "אני יכול לקחת תמונה של יוסף מרדכי ולבכות כל הזמן. אבל אני לא רוצה להיכנס לאבל ולצער. אני שמח ומתרגש לאן שאתה הולך, פתחו לי שערי צדק אבוא בם אודה קה, בשערי צדק היית בשלוש השנים האחרונות וכעת אתה עולה למעלה לגן עדן".

כדי לעורר את הציבור להבין את מנת הסבל הנוראה שעבר בנו, הוא השמיע הקלטה של קולות הבכי של יוסף מרדכי ז"ל, ואף עין בקהל לא נותרה יבשה לנוכח הייסורים הקשים אותם סבל הנער שכל גופו היה מכאוב וחולי, כשהאב סיפר איך היה חושש להגיע לבית החולים מידי יום כדי לשמוע את בנו מתייסר כל כך.

"הידיים שלו היו רכים כמו ופלה. מאות שקיות כימותרפיה ספוגים בגוף שלו, מלא דקירות מחטים וניתוחים פזורים בגוף שלו", סיפר האב השכול.

הוא חשף, כי במהלך שנות מחלתו של יוסף מרדכי, הם איבדו בנוסף תינוק בלידה שקטה ואמר "אני רוצה לספר לך יוסף מרדכי משהו בהפתעה, כשתעלה למעלה יחכה לך אח קטן. אני מבין שאנחנו לא מבינים את דרכי השם ועדיין מאמינים".

הוא התייחס גם לאבל הכבד של אשתו ואמר: "אל תקראו לזה הלוויה, תקראו לזה שילוח הקן, שהסרטן שלח הביתה את האמא והקב"ה לקח את הבנים אליו. בעיניי זה כאילו סגרו בית כנסת בפטירה שלו. הכל נעצר, בית כנסת שלם של אלפי אנשים. הקב"ה בחר בך תהילה, אבל את היונה שהוא רוצה לראות את הדמעות שלך שיעוררו את רחמי שמים".

"הוא היה צלול מאוד עד שנפטר, היה לו חלום להתחפש בפורים, קנינו לו את התחפושת שהוא רוצה. הוא שמע וידע הכל", סיפר האב.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר