אבל, בתוך ימי השמחה

בימי השבע ברכות של בנו: הרב מנחם ימיני נפטר מקורונה

מבית החולים, השתתף האב החולה בנגיף הארור בשמחת נישואי בנו. בתוך ימי השבע ברכות, השיב את נשמתו לבוראה • הותיר אחריו דור ישרים מבורך, 11 ילדים - אחד מהם עדיין לא חיתן (דיין האמת)

איציק אוחנה | כיכר השבת |
(צילום: באדיבות עזר מציון)

בתוך ימי השבע ברכות לבנו: הרב מנחם ימיני ז"ל, שחגג השבוע בבית החולים את שמחת נישואי בנו בבית החולים וריגש את עם ישראל כולו, הלך לעולמו במהלך השבת מנגיף הקורונה.

כפי שדווח ב'כיכר השבת', בני הזוג מנחם ותמי ימיני, מהעיר בני ברק, אושפזו יחד במחלקת הקורונה בבית החולים 'תל השומר'.

ביום שלישי האחרון הם חגגו ממיטת האשפוז את שמחת נישואי בנם באמצעות שידור חי שהועבר לצד סעודה חגיגית במחלקה.

ביום שישי האחרון מצבו הרפואי הידרדר והשבת כאמור הוא השיב את נשמתו ליוצרה, למגינת ליבם של בני משפחתו, ומכריו.

החתונה המרגשת

המנוח הותיר אחריו דור ישרים מבורך, 11 ילדים, בהם אחד שעדיין לא זכה לחתן ואחר אותו לא הוביל לחופה, שכן היה במחלקת קורונה.

השר אריה דרעי פרסם הודעת תנחומים למשפחה וכתב: "‏בצער רב קיבלתי את ההודעה על פטירתו מקורונה של הרב מנחם ימיני ז"ל, מפעילי תנועת שס, שחגג רק השבוע בביה״ח את נישואי בנו וריגש את כל עם ישראל. תנחומי למשפחה היקרה. שלא תדעו עוד צער. לכו להתחסן, זו הצלת נפשות".

אחיה ימיני, החתן הטרי, סיפר בהתרגשות לאחר החתונה ל'ידיעות אחרונות': "בהתחלה היה לי מאוד קשה עם המצב. המשענת שלי, ההורים שלי, לא איתי בחתונה. אבל אז אירגנו את הכל והרגשתי שהם איתי בכל רגע ורגע. הם חגגו ושמחו איתי".

החתן ריגש כאשר סיפר, "בחרתי שילוו אותי לחופה זוג שאין לו ילדים שיוכלו לחוות את המעמד, כך שיצא מרגש".

כפי שדיווחנו, מתנדבי 'עזר מציון' ששמעו על המקרה המיוחד החליטו לעשות הכל כדי לשמח את ההורים, ולהסב להם נחת ביום המרגש של נישואי בנם.

מתנדבי ומתנדבות הארגון נרתמו יחד והביאו למחלקת הקורונה סעודה של ממש, הכוללת עוגות, שתיה קלה, לחמניות, יין, ואפילו עיצובי בלונים ודגלונים שבאמצעותם קישטו את חדר האשפוז של ההורים.

באמצעות טאבלט שהעביר בשידור חי את החתונה, ההורים צפו באירוע בו בנם נכנס תחת החופה, וחשו כאילו הם משתתפים יחד איתו בשמחה, רוקדים ושמחים עם יתר בני המשפחה.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר