משרד הבריאות מדווח

ירידה בתחלואה החרדית אך נרשם זינוק מדאיג בגני הילדים

נגיף הקורונה נמצא בנסיגה בקרב החברה החרדית אך בגני הילדים נרשם השבוע זינוק אדיר במספר הגנים שנמצאים בבידוד בעקבות תחלואה של ילדים או חלק מהצוות החינוכי בגנים (חדשות, קורונה)

דניאל הרץ | כיכר השבת |
(צילום: אוליביה פיטוסי, פלאש 90)

על פי משרד הבריאות, ישנו זינוק מדאיג בתחלואה במערכת הבריאות, נכון לאתמול, 350 גני ילדים נסגרו בעקבות כניסה לבידוד של הילדים או הצוות החינוכי. מדובר בזינוק חריג במספר הגנים שנסגרו, כך על פי הדיווח הראשוני ב-ynet.

מנתוני משרד הבריאות מיום ראשון השבוע עולה, כי עד כה התחסנו רק כ-67% מעובדי ההוראה במנה אחת לפחות, ו-51% מהם השלימו את קבלת שתי מנות חיסון הקורונה. אם מצרפים למניין את המחלימים מהנגיף עולה כי כשליש מעובדי ההוראה עדיין לא חוסנו כנגד הנגיף באופן מלא.

אל מול העלייה בגני הילדים בבתי הספר המצב יציב עדיין ורק 38 בתי ספר נסגרו בשל אירועי התפרצות של הנגיף.

אירועי ההתפרצות המרכזיים שנרשמו בימים האחרונים וגרמו לסגירה של גנים ובתי ספר התרחשו בהוד השרון, רמת השרון עמק חפר, גבעת שמואל, אופקים, ג'ת ופתח תקווה.

מהנתונים עולה שבעוד שבחברה החרדית ובחברה הכללית יש ירידה במספר המאומתים החדשים בקרב ילדים – בחברה הערבית נרשמת דווקא מגמה הפוכה.

מחודש ספטמבר נסגרו יותר מ-4,900 גני ילדים גנים בעקבות חולה שהתגלה בגן וכחצי מיליון תלמידים ומורים היו בבידוד לסירוגין, דבר שעורר את הדרישה של ההורים מצוותי החינוך להתחסן באופן מלא ולמנוע את ההשבתה של בתי הספר.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר