בזכות נשים...

חני דובקין ושרי יהל מציגות: נשות השנה לשנת 2021

היזמיות חני דובקין ושרי יהל מצדיעות לנשים חרדיות שבשנה החולפת התמודדו בגבורה מעוררת התפעלות עם המצב, אזרו כוחות, טוו חלומות והגשימו אותם למרות הכול (תרבות, נשים, מקודם)

מאמע | כיכר השבת |
(צילום: דודי פלוג | יהודית ויסברג)

הכול כבר נכתב על שנת 2020, השנה המאתגרת שטלטלה את האנושות וגבתה מחיר כבד בתחום הבריאותי, הכלכלי והחברתי – מבחינה קולקטיבית וגם אינדיבידואלית.

בתוך כל הכאוס העולמי, במקום שבו הרציונל אמר שהכול מתמוטט, עלתה קרן אור בדמות אינטליגנציה רגשית, נשית, כזאת שמשחר ההיסטוריה הייתה הרוח שמניעה את המפרשים ובתבונה מולדת ונרכשת מצאה את הכוח להמשיך.

בנקודה זו החליטו היזמיות חני דובקין ושרי יהל להצדיע לכל אותן נשים חרדיות אשר התמודדו בגבורה מעוררת התפעלות, אזרו כוחות, טוו חלומות ו... הגשימו אותם למרות הכול.

הצלחתן של כל אותן נשים הרימה את משפחתן, עמיתותיהן, לקוחותיהן והיא נותנת כוח גם לקהילה.

נשים פורצות דרך

לפני שנשתף במיזם פורץ הדרך, ניקח אתכן במנהרת הזמן שנה לאחור:

חני דובקין, מנהלת בית ספר לסטיילינג וסטייליסטית לפרסום; ושרי יהל, מנהלת יחסי ציבור, משפיענית ברשתות החברתיות ומאפרת כלות ביום המאושר בחייהן, מוכּרות כרבות-פעלים וברזומה שלהן אינספור מיזמים. ואז הגיעה הקורונה... ועצרה כמעט הכול.

מצד אחד אירועים נוצצים התבטלו, השקות לא התקיימו, מצד שני עולם הדיגיטל התעצם והנוכחות ברשתות החברתיות גדלה, מה שהוביל לצורך בתמונות מקצועיות לאתרים ובתמונות פורטרט לצורך שיווקי ותדמיתי. כששתיהן מצוידות בניסיון רב וארגז כלים מקצועי מעולמות הביוטי והיח"ץ, הן הרימו את הכפפה לפרויקט 'צילומי תדמית מקצועיים'.

ה-DNA היצירתי שלהן הוציא מהן את המיטב, פנה לכל מי שרוצה לפרגן לעצמה והציע יום חווייתי של טיפוח ושינוי תדמית, אשר בסופו תצא עם תמונות מקצועיות.

המיזם הצליח מעל ומעבר למצופה. מאות נשים מכל קצות הקשת שכרו את שירותן: מטפלות באומנות, פסיכולוגיות, אדריכליות ומעצבות פנים, עורכות דין, רואות חשבון, מנהלות עמותות, פאניות ועוד ועוד.

"במהלך ימי הצילום נקשרנו לנערות והנשים, התוודענו אל הנקודות הרגישות לצד תעצומות הנפש, וזה הפך מקשר של יום צילומים לתהליך של ייעוץ והשמה", משתפות חני ושרי.

עוד לדבריהן, הביטחון העצמי שהתעצם בקרב המצולמות, הדגשת יופיה הטבעי של כל אחת, נוסף לשיחות הנפש – חיזקו את מה שתמיד האמינו בו, שמאחורי כל אישה מצליחה עומדת היא עצמה, והגיעה העת למסד את העניין.

וכך נולד מיזם 'נשים פורצות דרך'.

מימין לשמאל: שרה פוגל, יהודית טל, שושי יגודיוב, יעל בוימל, יערית אלבז, שרי יהל, חני דובקין, נעמי הימיין-ריש, צילית יעקובסון (יהודית ויסברג)

נשות השנה – לראשונה!

"היוזמה החברתית שהקמנו נולדה מההערצה שלנו לנשים ייחודיות שיוצרות יש מאין ומנהלות עסקים לצד ניהול הבית והילדים. הנשים תזכינה בתואר 'אשת השנה' שיוכרז בתוכנית ייעודית בכיכר השבת. הזוכות בתואר הנחשק תקבלנה צילומי תדמית מקצועיים בשווי רב-ערך.

הפרויקט שיצא לאור לראשונה במגזר החרדי-דתי ויצר מארג אנושי נדיר שמחבר כה הרבה נשים ונותן פוקוס לעשייה, עורר את תשומת ליבן של מיטב החברות והפירמות המובילות במשק הישראלי, והן הרגישו זכות להשתתף במיזם החברתי החשוב. מהמשתתפות: משרד הכלכלה, פיוז טי, מולר, הקריה האקדמית אונו, חברת הקוסמטיקה 'לבידו', מעצבת האופנה מהמגזר החרדי שושי יגודיוב והפאנית לאה שידלובסקי.

גם ה'משפיעניות' מהמגזר החרדי נרתמו להפצת הבשורה, העבירו את המסר של אישה חזקה ועוצמתית, יצרו באזז נדיר סביב הקמפיין ונחשפו למיליון צפיות לפחות!

ואם לא הספקנו להתרגש, מוסיפות חני ושרי סיבה נוספת להעריץ את הפעילות הודות להצהרתן,

שחלק מהרווחים של הפרויקט ייתרמו לעמותת 'בת מלך' המסייעת לנשים המצויות במעגל האלימות.

"אנו מאמינות שאישה שיוצאת ממעגל האלימות - היא אישה עם כוח, מעצם העובדה שהחליטה לקחת לעצמה את השליטה על החיים ולא לתת לאלימות לשלוט בה ובחייה", הן מסכמות ונותנות לנו כוח בידיעה שיש מקום בעולם לסולידריות אנושית, נשית.

הפיינליסטיות (יהודית ויסברג)

הפיינליסטיות – נעים להכיר

כפי שתצפו בתוכנית, במעגל הנשים שבאולפן השתתפו נציגות בכירות ביותר בעלות זיקה עמוקה לנושא ההעצמה הנשית, הן מבחינת המותג שמייצגות והן מבחינה אישית.

מכיוון שלא באנו לעשות ספויילר (כן... גם כדי לדעת מי הן הזוכות תצטרכו לצפות בתוכנית עד תומה), רק ניתן טעימה קטנה מדברי ההגות של אישה גדולה ודגולה.

הצגת הפיינליסטיות לפי סדר שמי של א' ב':

יעל בוימל - קבוצת קוקה-קולה ישראל: "השמיים הם לא הגבול, הם רק נקודת המוצא!"

מה החיבור שלך לפרויקט?

המסר של פיוז טי הוא 'צמאים. אות ליותר', והוא מכוון לא.נשים ששואפים.ות גבוה בכל תחום בחיים - ברמה האישית, המשפחתית, הלימודית והמקצועית. אין מתאים יותר מפיוז טי ללוות ולהעצים את הנשים הנפלאות הללו בפרויקט 'נשות השנה', שצמאות וחותרות ליותר בדרכן המיוחדת, שצולחות אתגרים ומחוללות שינויים כל אחת בתחומה ומשלבות העצמה אישית וחברתית עם קריירה מרשימה, נשות חיל!

מה המסר/הטיפ שלך לצופות הכתבה?

המסר שלי הוא, שגם בתקופות קשות חשוב שנזכור ש"לבוקר רינה" – תמיד לזכור את היום החדש שמגיע ואיתו התקווה לטוב יותר.

בכל אחת מאיתנו אי שם בפנים, מתחת לחששות, לקשיים ולספקות - מסתתרות יכולות עצומות, כוחות שעשויים להזניק אותנו קדימה בכל מישור אפשרי. אם רק נצא מאזור הנוחות, נאמין בחלומות הכי שאפתניים, ונפעל כדי להגשים אותם – השמיים הם לא הגבול, הם רק נקודת המוצא.

נעמי הימיין-ריש – משרד הכלכלה: "בתוך המשבר אפשר לראות גם הזדמנויות וצעדים של התחדשות!"

מה החיבור שלך לפרויקט?

הסוכנות לעסקים קטנים ובינוניים היא הבית לעסקים. אנחנו רואים ביזמות ערך גדול ומלווים את היזמים, היזמיות, נשות ואנשי העסקים בפיתוח העסק החדש או הקיים, בהתאמה למציאות החדשה ובהגשמת רעיונות חדשים.

מה המסר/הטיפ שלך לצופות הכתבה?

שנת הקורונה הציבה סימני שאלה רבים על האופן שבו אנחנו עובדים, ובתוך המשבר אפשר לראות גם הזדמנויות וצעדים של התחדשות שעסקים עברו.

בתקווה שהתקופה הקשה מאחורינו ושחג הפסח יהיה נקודת היציאה והחזרה לצמיחה.

יהודית טל – טרה מולר :"לסמן מטרה ולהגשים זה בטבע שלך"

מה החיבור שלך לפרויקט?

מולר מייצרת דקות קטנות של התרעננות ופינוק במהלך סדר היום העמוס של אישה בזמננו.

זה יכול להיות בבוקר לפני היציאה לעבודה, ארוחת ביניים קטנה במהלך יום עמוס או כפינוק בסוף היום, כשהילדים ישנים.

מה המסר/הטיפ שלך לצופות הכתבה?

אני חושבת שההפסקות הקטנות האלה במרוץ החיים שלנו הן הכרחיות. הן המקום שלנו לנשום עמוק, לקחת כמה דקות לעצמנו ופשוט ליהנות מהחוויה הקטנה אך החשובה כל כך.

שושי יגודיוב – מעצבת אופנה:"אני גאה לקום בכל בוקר ולהיות חלק ממעגל הנשים החרדיות והיזמיות!"

מה החיבור שלך לפרויקט?

כמעצבת אופנה, מה שעומד לנגד עיניי בכל יום הוא הרצון להעניק לאישה את המראה, הביטחון, הלוק והעוצמה שהיא ראויה להם.

כשהתוודעתי למיזם 'נשות השנה' של שרי יהל וחני דובקין - שתי נשים יקרות ועוצמתיות בפני עצמן - הייתי בדיוק לקראת השקת קולקציה מיוחדת Y COLLECTION, קולקציה בהשראת נשים חזקות ועוצמתיות - הנשים של ימינו. החיבור היה מיידי, והדרך לשיתוף פעולה הייתה קצרה.

מה המסר/הטיפ שלך לצופות הכתבה?

לכל היזמיות הצעירות ובעלות העסקים הטריים: הַאֲמֵנָּה בעצמכן, התמדנה ולכנה עם החלום שלכן עד הסוף! אתגרים תמיד יהיו. החוכמה היא להתמיד ולצלוח אותם אחד אחד. ההצלחה הגדולה תגיע רק עם ההתמדה והאמונה.

עו"ד צילית יעקובסון - יו"ר 'בת מלך': "גם אם את נמצאת מאחורי דלת סגורה, את לא לבד!"

מה החיבור שלך לפרויקט?

הפרויקט, שכולו העצמה ושימת זרקור על עשייה משמעותית של נשים מעוררות השראה, יש בו כדי לתת כוחות לנשים אחרות, גם לנשים האמיצות, אימהות לביאות שאנו מלווים יום יום ב'בת מלך'.

מה המסר שלך/טיפ לצופות הכתבה?

לכל אישה שחיה במציאות פוגעת, דעי - גם אם את נמצאת מאחורי דלת סגורה, את לא לבד. מגיעה לך חירות אישית פרטית, מגיע לך לחיות חיים של ביטחון ורוגע.

אני יודעת כמה קשה להושיט יד, לשתף ולבקש עזרה. אל תישארי לבד. אנחנו פה בשבילך, יש דרך ויש תקווה!

ולנו - המעגלים המקיפים את הנשים הללו, משפחה, חברה וקהילה - בואו נהיה ערניים, קשובים ורגישים.

זאת האחריות שלנו!

שרה פוגל – משרד הפרסום אג'נדה: "לימודים לתואר הם אחד הכלים היותר משמעותיים בדרך להתקדם!"

מה החיבור שלך לפרויקט?

כאישה חרדית ובעלת עסק, המאמינה בקידום נשים, אני בוחרת להעסיק ולקדם נשים חרדיות. אותן אני רואה כ'נשות השנה' מדי יום ביומו.

נשים מוכשרות ומוצלחות, העומדות בלב העשייה ומושכות בחוטים של מגוון פרויקטים גדולים ומשפיעים.

מה המסר/הטיפ שלך לצופות הכתבה?

לימודים לתואר הם אחד הכלים היותר משמעותיים בדרך להתקדם. מלבד היותם תנאי סף במקומות עבודה רבים או כלי שמשפר את הסיכויים להתקבל למגוון עבודות, הם גם מעניקים שפה עשירה יותר, צורת חשיבה וניתוח גבוהים יותר ובעיקר - אופקים רחבים יותר.

הקמפוסים החרדיים של הקריה האקדמית אונו למשל, שאני גם בוגרת גאה שלהם, מאפשרים לימודים לתארים נחשבים לנשים חרדיות בסביבה מתאימה, מבלי לפגוע באורחות חייהן!

לאה שידלובסקי – בעלת סלון פאות מוביל: " מביאה ללקוחותי עשור של ניסיון ויחס חם"

מה החיבור שלך לפרויקט?

כבעלת סלון פאות מוביל בתחום ייצור ושדרוג פאות, אני מרגישה שליחות להיות זאת שאחראית על המראה האישי של כל אחת שבסופו של יום מחזק את ביטחונה העצמי של כל אישה.

הכלים שברשותי מעניקים לכל אחת את המוצר הנכון, האיכותי והמדויק לצרכיה ותקציבה.

מה המסר/הטיפ שלך לצופות הכתבה?

כשמגיע קושי, רצוי למצוא את חלון ההזדמנות שיאפשר לך לממש עצמך. בעסק שלי בתקופת הקורונה, החלטתי לקחת צעד קדימה ובאמצעות טיפים ברשתות החברתיות והנגשה, הגעתי ללקוחות מרחבי העולם, טיפחתי את מחלקת השדרוג והשיפוץ של הפאות ואת הטיפ הזה אני חולקת עם כל אחת באהבה.

לירון שניידר – מנכ"ל לבידו: "תשאפי תמיד להיות הגרסה הטובה ביותר של עצמך!"

מה החיבור שלך לפרויקט?

להיות בראש חברה בינלאומית ומובילה בשוק, חברה נשית ועוצמתית ששמה לעצמה מטרה לייצר מוצרי טיפוח אפקטיביים המבוססים על רכיבים טבעיים, זאת גאווה ומחויבות גדולה.

הכוח בידיים של כל אחת מאתנו לבחור במודעות את מוצרי הטיפוח הטובים והיעילים ביותר עבורה עם מקסימום נגיעה מהטבע.

מה המסר/הטיפ שלך לצופות הכתבה?

תהיו שמחות, מאושרות ושלמות עם עצמכן. תמיד תשאפו קדימה, בראש מורם מתוך אמונה עצמית ואל תפחדו לנסות ולהתנסות!

השינוי מתחיל אצלנו מבפנים, בהחלטות היומיומיות והגורליות כאחד, והכי חשוב: תשאפי תמיד להיות הגרסה הטובה ביותר של עצמך!

קרדיטים:

יזמיות: חני דובקין & שרי יהל

עריכת תוכן ומיתוג: אלישבע גליקסברג

מנחה: יערית אלבז

ניהול אולפן: דודי פלוג

צילום: יהודית ויסברג

פרחים: שמחוש

מיתוג הפרויקט וניהול נרשמות: דבורי עמנואל,חברת אולטרא

שיער: מייני שזירי, שרה רביב

איפור: כוכי מירב: 054-4683500 רותי מנת: 052-3705010, דבורי ברסלויער: 053-4678599

הלבשה: שושי יגודיוב למותג Y

עריכת וידאו לבידו: חן חלפון

***

לאחר החג תחזור פעילות צילומי התדמית.

לפרטים נוספים ויצירת קשר:

https://dobkin.ravpage.co.il/dobkinyahel

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

Mame לאישה הדתית