ארגון נפלאו"ת מתגברות לאלמנות אנ"ש בערב הוקרה חגיגי

ארגון נפלאו"ת מתגברות הפועל בקרב אלמנות אנ"ש ערך ערב הוקרה חגיגי בנוכחות חברות העמותה ופעילות מרכזיות, נשות משפחה, רבניות, משפיעות ושליחות חב"ד (בארץ)

ערב הוקרה לארגון נפלאו"ת מתגברות (צילום: יח"צ)

אתמול (שלישי) התקיים ערב הוקרה מיוחד לארגון הנשים נפלאו"ת מתגברות הפועל בשנים האחרונות למען אלמנות מקרב אנ"ש. באירוע נחשפו המשתתפות לעשייה הרבה שקיים הארגון לאורך השנה האחרונה ולחשיבות המרכזית שלו דווקא לאורך תקופת הקורונה שהעצימה את הבדידות והקושי.

סביב לשולחנות ערוכים בטוב טעם התכנסו עשרות נשים מכל רחבי הארץ, בהן חברות העמותה ופעילות מרכזיות, נשות משפחה, רבניות ומשפיעות.

עטי פלדמן, ממייסדות הארגון, חידדה את דברי הרבי "יגעת ומצאת - אזכיר על הציון", שאותם חרט הארגון על דגלו והם שזורים בפעילותו לאורך כל הדרך.

המשא המרכזי, מפיו של מד"א כפר חב"ד הרה"ג מאיר אשכנזי שליט"א, היה מרגש ומעורר במיוחד. "כשבן אדם מאבד מישהו קרוב - יש לו את האפשרות לשקוע ולהתכנס בתוך עצמו והוא יכול לקום, לצאת מעצמו ולתת לזולת", כך אמר הרב, שבירך את צוות הארגון וסיים בתפילה שהקמפיין ירשום הצלחה מופלגה.

עוד נכחו באירוע חברת הכנסת לשעבר אנסטסיה מיכאלי, הזמרת סמדר מורג שהופיעה בפני המשתתפות, בעלת מכון היופי יעלת חן יפה לארי, יועצת הבריאות יפעת זינגר, שליחות, רבניות ומשפיעות.

בסיום הערב הושק קמפיין ימי השותפות המיוחדים, בהשתתפות נציגי חברת "שותפים". הנוכחות הנרגשות הצטרפו כ"שגרירות" וקיבלו על עצמן יעדים מרשימים במיוחד, שיאפשרו את המשך העשייה בארגון והרחבתה למעגלים נוספים של נשים.

מירי שניאורסון, נשיאת "נפלאו"ת מתגברות", מסרה את תודתה והערכתה לכל העושים במלאכה ובהם המפיקה מלכה לאה גודמן, קייטרינג ריבקין, היפר ליפסקר, עיתון אשת והצלמת חדווה רומנו. וכמובן למתנדבות שעמלו על האירוח ואריזת השי האישי.

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

Mame לאישה הדתית