"לצעירות של היום יש עוצמה מטורפת"

והשבוע, בנפלאות בפרשה, אנו מארחות את ברכה שילת, העוסקת בהפצת יהדות וחסידות. היא סיפרה לנו על אירועים מרגשים שהתרחשו בעבודתה ועל החזון המרתק שלה וזו רק טיפה מן הים (אקטואליה, נפלאות בפרשה, כיכר TV)

מירי שניאורסון | כיכר השבת |
(צילום: דודי פלוג)

בפרשת פנחס אנחנו פוגשים את בנות צלפחד שדרשו ותבעו את חלקן בארץ ישראל. תביעתן היא גם התביעה של נשות ישראל אל הגאולה.

מה זה אומר לנו, הרי אנחנו גרות ממש כאן, בארץ ישראל?

לנו הנשים בדור הזה יש תפקיד מרכזי ועיקרי בדיוק כמו בנות צלפחד שלא ויתרו והקב"ה נענה להן ולכן אסור לנו לנוח ולחשוב שכשמשיח יבוא נתחיל לפעול. עכשיו זה קריטי להכין את השטח. כל אחת צריכה לדאוג שהמקום הפרטי שלה יהיה מוכן לגאולה ולכן חשוב מאד להתכונן ולהכין ולתקן את לבושי הנפש בכל הרבדים: מחשבה, דיבור

ומעשה. רק כך התביעה והדרישה הופכים לעשייה.

״נפלאות בפרשה״ מפגישה בכל שבוע נשים נפלאות, שלמרות אתגרי החיים מצליחות לשלב קריירה, אימהות ובעיקר אמונה ויש להן הכוח לשנות ולתקן ולעשות מהמרחב הפרטי שלהן מקום בארץ ישראל וכל זאת מתוך שמחה.

מדי שבוע אנו מופתעות לגלות עוד נפלאות בתורה שפוקחות לנו את העיניים, כי התורה יכולה לשנות את הטבע האנושי. זה לא קורה ברגע אחד. עלינו להמשיך להעמיק וללמוד את פנימיות התורה כדי להשתנות באמת. ללימוד יש כוח לשנות את היחס לעצמך ולזולתך.

אין ספק שבאהבת הארץ הנשים מנצחות. בנות צלפחד באו ובקשו לקבל נחלה בארץ ישראל. לכן הנשים זכו להיכנס לארץ המובטחת, יחד, מתוך שמחה ואחדות ועל ידי הכנה מתאימה נוכל להביא לימות המשיח.

והשבוע בנפלאות בפרשת פנחס אני זוכה לארח את ברכה שילת, נשואה ואמא ל-8 כן ירבו. גדלה בפתח תקווה, גרה היום בכפר חב"ד, שליחה של הרבי מלובביץ, עוסקת בהפצת יהדות וחסידות בעיקר בקרב צעירות, נערות, חיילות וסטודנטיות.

אוהבת לעסוק בכל מה שקשור להעצמת נשים, לפגוש אנשים, לראות מקומות חדשים, לשמוח ולשמח, להיות עם ילדיה לטפח ולשמור על הבית ועל המשפחה.

ברכה סיפרה לנו על על אירועים מרגשים שהתרחשו לה בעבודתה, על תגובות המשפחה לעיסוק שלה, על החזון המרתק שלה וזו רק טיפה מן הים. שווה לצפות!

פאה: פיאות טילי, בני ברק

איפור: שרי יהל, ירושלים

טיפוח: יעלת חן, ירושלים

קולקציה: מקימי - רשת אופנה צנועה לנשים בישראל

עורכת ומגישה: מירי שניאורסון, נשיאת ארגון הנשים נפלאו"ת, מרצה, מנחה ושליחה בתקשורת

mirisch1@gmail.com

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר