חגיגת בשרים ויין

סוכות בירושלים? מסעדת הבשרים המובילה מזמינה אתכם לשמחת חג אמיתית

מסעדת הבשרים המובילה "אנטריקוט" הממוקמת בהר חוצבים בירושלים מקימה סוכת ענק שתשרת את אלפי לקוחותיה במהלך ימי החג • במקום ניתן יהיה לערוך אירועים פרטיים VIP עם חגיגת בשרים ויין שלא תמצאו באף מקום אחר • כל הפרטים (מסעדות)

מהרו להזמין ולשריין לכם מקום בסוכת הענק ולהתפנק על חגיגת בשרים משובחת (צילום: יח"צ)

כמידי שנה בשנה, גם השנה מסעדת הבשרים היוקרתית והמובילה "אנטריקוט" הממוקמת בהר חוצבים שבירושלים תקים סוכת ענק שתשרת את אלפי לקוחותיה במהלך ימי חג הסוכות.

במקום ייהנו הלקוחות מחגיגת בשרים ויין משובחת שלא תמצאו באף מקום אחר, לצד צוות אדיב וחווית חג שלא הכרתם. במסעדה מציינים כי ניתן יהיה לקיים במקום אירועים פרטיים VIP ברמה שרק "אנטריקוט" יודעת לעשות.

סוכת הענק הינה כשרה למהדרין ורבים צפויים לפקוד אותה במהלך ימי החג. מדובר בבשורה אדירה שכן רבבות הפוקדים את ירושלים במהלך ימי החג תרים באופן תמידי אחר מסעדה ברמה גבוהה המקימה גם סוכת מהדרין, מה שכעת יגרום להם להגיע למסעדת "אנטריקוט" וליהנות מחגיגת בשרים משובחת בסוכת ענק ורחבת ידיים.

מסעדת "אנטריקוט" בירושלים בבעלותו של מר שמעון אסרף נחשבת למסעדת יוקרתית ומובילה, מידי יום פוקדים את המקום מאות סועדים לצד אירועים ושמחות המתקיימים במקום באופן קבוע.

אז אם גם אתם צפויים להגיע במהלך ימי החג לירושלים מהרו להזמין ולשריין לכם מקום בסוכת הענק ולהתפנק על חגיגת בשרים משובחת לקיים את מצוות ושמחת בחגך, בבשר ויין.

קרית המדע 22 הר חוצבים ירושלים

להזמנות התקשרו 02-571-7002

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר