כדאי שתתחילו להקפיא את הספוגית של המייקאפ שלכן

אנו תמיד שמחות למצוא דרכים קלות ויעילות יותר להתאפר, אך לאחרונה נחשפנו בטיק טוק לטריק חדש (עם 2.6 מיליון צפיות!): הקפאת ספוג המייקאפ למריחה קלה יותר. ניסינו והנה המסקנות שלנו (יופי)

(צילום: שאטרסטוק)

לאחרונה, משתמשות הרשת החברתית "טיק טוק" להוטות יותר מתמיד למצוא דרכים קלות ויעילות יותר להתאפר, תוך שימוש בפריטים מהמטבח הפרטי שלהן. זה התחיל בשיטה הידועה של הנחת מלפפונים קפואים כדי להוריד נפיחות מהפנים, המשיך בקרצופן עם קפה טחון (רעיון גרוע. אל. פשוט אל) וכעת, הפלטפורמה מציגה טריק חדש: הקפאת הביוטיבלנדר או כל ספוג אחר, למריחה קלה יותר של המייקאפ שלכן. לפי 2.6 מיליון הצפיות תחת התגית frozenbeautyblender#, נשים רבות סקרניות לגבי השיטה הזו. ניל סקיבלי, אמן איפור מניו יורק, פורש בפנינו את מחשבותיו בנידון.

דבר ראשון, כמה מילים על הטריק הדוגל בהקפאת ספוגית המייקאפ

טיקטוקריות מרטיבות ומניחות בפריזר את הספוגית שלהן, למשך שעה, טרם השימוש בה. המשתמשת iki.x@ הציגה את הטרנד בסרטון שהעלתה לפלטפורמה והפך לוויראלי זמן קצר לאחר מכן. מגיבות רבות טענו שהקפאת הספוגיות לפני השימוש בהן באמת עזרה למזג את המייקאפ טוב יותר עם העור. חלקן אפילו טענו שאפקט הקירור מרגיע את העור.

ומה אנחנו חושבות? האם זה באמת עובד?

בשתי מילים: ניסינו והתאכזבנו.

הספוגית הקפואה עזרה לנו למרוח את המייקאפ על פנינו, בדיוק כמו ספוגית רגילה בטמפרטורת החדר וסקיבלי מסכים איתנו. "למרות שהטרנד הזה עשוי לעבוד עבור חלק מהנשים, אני לא בטוח עד כמה ההיבט ה'קפוא' שלו שווה את ההייפ סביבו", הוא מסביר. "ביוטיבלנדרים עובדים כל כך טוב בפני עצמם!".

האם יש אלטרנטיבות לטריק הזה?

יש נשים שמציעות במקום זאת לאחסן את המייקאפ עצמו במקרר. חשבו על זה: כשאתן מכניסות את הספוג שלכן למקפיא, הוא חשוף הרבה יותר מכל בקבוק מוצר. ואם לא תנקו את הספוג שלכן לאחר כל שימוש, תסתכנו בהשארת חיידקים עליו. עם זאת, אפשרות זו אינה הרעיון הטוב ביותר.

"לדעתי, מייקאפים עובדים טוב יותר כשהם מתחממים מעט. הפורמולה נקשרת בצורה הטובה ביותר לעור כאשר יש כימיה בינו לבין העור", מסביר סקיבלי. "אני חושב שהשארתו במקרר עלולה לגרום לו להתעבות, מה שישפיע על מידת איכות היישום שלו".

מכיוון שאחת המטרות העיקריות של הטריק הזה היא לקבל חוויית קירור, האלטרנטיבה יכולה להיות הכנת העור שלכן לאיפור עם מדבקות מקררות מתחת לעיניים או שימוש במסיכת פנים. "שתי האופציות הללו מאפשרות לכן להנות מהיתרונות של הקור, מבלי לחבל בביצועי האיפור שלכן", מוסיף סקיבלי.

ואם גימור חלק יותר הוא כל מה שאתן מחפשות, סקיבלי ממליץ גם לנסות מברשת איפור במקום ספוגית. "מברשות הן אופציה מצוינת, מכיוון שהן סופגות פחות מייקאפ על הסיבים שלהן ומעניקות מראה של כיסוי מלא, שעדיין קל ליישום".

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

Mame לאישה הדתית