אל תפספסו

פרק הפתיחה של תכנית הנשים החדשה במאמע - צפו!

לאור ההצלחה, תכנית ראיונות חדשה, בסגנון שכמונו טרם הכרתן, לנשים - ושמה "נפלאה שכזו". ובפרק הראשון התארחה איריס דרור, שמלווה עסקים ופרטיים בכל הקשור להתנהלות כספית ומנפצת מיתוסים בתחום (כלכלה וצרכנות, כיכר TV)

מירי שניאורסון | כיכר השבת |
(צילום: אברומי לינשה)

לא למדנו בבית שיעור אהבת ישראל, אלא ראינו איך אבא ואמא עושים את זה הלכה למעשה. זה היה נראה כ"כ פשוט. אבא היה רואה באמת את היופי הנדיר של כל נשמה יהודית וזה כלל לא משנה באיזו מעטפת חיצונית היא נמצאת.

זו המורשת שקבלתי והיום, אני רוצה לעשות את זה יחד אתכן, להמשיך את המורשת הנפלאה של אבא ולהתבונן בעיניים של אהבת ישראל על נשמה מיוחדת, איריס דרור שמה, שעוסקת בחיי היום יום שלה בסיוע לעסקים ובכספים
ותוך כדי לא מאבדת את הקשר שלה לשרשרת היהודית עתיקת היומין.

בקהל הצופות שלנו יש ודאי לא מעט נשים שאולי ברגע הראשון יראו באיריס דרור מישהי שונה, מן הקצה השני של התרבות והחברה הישראלית. ובכן, טוב שכך, בואו נכיר את אחיותינו בלב פתוח, נסתכל דרך העיניים האוהבות של אבא ואולי נגלה שהשונה הוא בעצם כ"כ דומה לנו, באמת!

השבוע, בתכנית "נפלאה שכזו", אנו פוגשות את איריס דרור, נשואה אמא לגל, בן 32 ולמאי, בת 29. שניהם נשואים ואפילו יש נכד בדרך.

איריס גדלה בצפת (״אפשר להוציא את הנערה מצפת, אבל אי אפשר להוציא את צפת מהנערה״) והיום ברמת אביב. למדה באוניברסיטת תל אביב וכאמור, מלווה עסקים ופרטיים בניהול כספם והתנהלות מול בנקים והמוטו שלה הוא ״רוחניות וכסף - אין רוח בלי חומריות, אין חומריות בלי רוח״.

איריס מאמינה שכסף הוא תפיסה, אנרגיה, אמצעי לתיקון. חייבים לזקוף את קומתו של הציבור מול המוסדות הפיננסיים (בנקים, חברות ביטוח), לתת לו כלים ובטחון, שיפסיק לחשוש מהמוסדות האלה ולהנגיש לו את כל הידע שאין ברשותו על ניהול מזומנים והתנהלות כלכלית נכונה. רוח וחומר שלובים זה בזה, אין נפרדות, הכל וכולנו אחד.

איריס חולמת על כלכלה חדשה, שאנשים יבינו שהם אחראים למצבם האישי, הכלכלי, המשפחתי, הזוגי והכל תלוי בידיעה שיש בורא לעולם.

שאלנו אותה מה גורם לה להרגיש חלק מהעם היהודי ומחבר אותה אליו ומה היא אוהבת בו. ביקשנו ממנה לספר על איזו דמות משפיעה / משמעותית / השראתית שיש לה בחייה, על רגע מרגש מהעבודה והעשיה שלה, מה או מי גורם לה להרגיש פלא ועוד. קיבלנו הצצה קטנה לנשמה גדולה.

הסיפור של איריס ודאי הזכיר גם לכן סיפורים או דמויות שפגשתן במסע חייכן, ששיקפו את היופי, האחווה ואהבת ישראל. ואולי בכלל התעוררו לכן שאלות או רעיונות לקירוב לבבות ואהבת חינם? אתן מוזמנות לכתוב לנו, לנפלאות ולשתף אותנו - בחוויה האישית שלכן, ברעיונות להפצת האור של אחדות וקירוב לבבות בין נשות ישראל. נשמח לשמוע מכן דרך המייל שלנו ובינתיים, להתראות. נפגש בשבוע הבא.

פאה: פאות תילי, בני ברק

איפור: דיני רבינוביץ, ירושלים

טיפוח: יעלת חן, ירושלים

קולקציה: מקימי, רשת אופנה צנועה לנשים בישראל

עריכה והגשה: מירי שניאורסון, נשיאת ארגון הנשים נפלאו"ת, מרצה, מנחה ושליחה בתקשורת

mirisch1@gmail.com

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

Mame לאישה הדתית