סודות היופי • שלישי בסדרה

הסוד הגדול של צלקות פצעי הבגרות - אקנה

"ככל שהצלקות יותר טריות התוצאות יהיו טובות יותר, חבל שתמתינו, ככל שתטפלו יותר מוקדם תשיגו עור יפה יותר"- טיפ של ליאורה אושרי מנהלת מקצועית ב'דרמה קליניק' (בריאות)

ההמלצה היא להתחיל לטפל בצלקות אקנה ברגע שהעור מתחיל את תהליך הריפוי העצמי שלו (צילום: דודי פלוג)

ליאורה אושרי מנהלת מקצועית במרכזי 'דרמה קליניק' מציינת שמקרים חמורים של אקנה שלא טופלו כראוי עלולים להשאיר בפנים צלקות לא מחמיאות.

ההמלצה היא להתחיל לטפל בצלקות אקנה ברגע שהעור מתחיל את תהליך הריפוי העצמי שלו, כשהצלקת עדיין "טרייה", כלומר מיד לאחר סיום הטיפול הרפואי בפצעים בפנים.

נשים מכל הגילאים פונות ל'דרמה קליניק' כדי לטפל בצלקות, בעיקר בנות צעירות בגילאי שידוכים, בנות אלו משתפות שמראה הצלקות מוריד להן את הביטחון והדימוי העצמי לפני פגישות, ויש כאלו שמציינות שלא יוצאות לשידוכים רק לאחר שישיגו עור חלק וזה ממש מרתק לראות מטיפול לטיפול את השיפור בעור הפנים שלהן.

בדרמה קליניק יש טיפולים פורצי דרך מדויקים לצלקות פוסט אקנה וצלקות מניתוחים, טיפולים אלו נהיו שם דבר ובעקבות כך פנו לדרמה קליניק צעירות רבות מירושלים וסביבותיה בתקופת הקורונה, הנהירה הרבה גרמה ללחץ ועומס בקליניקה בבני ברק, עקב כך נפתח הסניף בירושלים.

הקליניקה ב'דרמה קליניק' עומדת בסטנדרטים גבוהים בתחום הטיפולים בבעיות עור.

הטיפולים ב'דרמה קליניק' הם לא 'עוד' טיפולים קוסמטיים, מדובר בטיפולי מורפו קליניים, ברמה של רפואה אסתטית שיש להם יכולת להגיע עד לדרמיס, ולגרום לעור לייצר קולגן.

הטיפולים האלה מחליפים פעולה כירורגית.

הטיפול מתבצע על ידי לייזר מקטעי- המחטים כל כך זעירות והן שולחות גלי רדיו באופן נקודתי ומדויק סביב המחט, דבר הגורם להעלאת הטמפרטורה עד ל-67 מעלות, החימום יוצר תהליך של בניית קולגן ואלסטין, המוביל למילוי הצלקות השקועות של האקנה.

מילוי זה אינו זמני ונשאר לאורך תקופה ממושכת.

טיפולים אלו מחליפים את סכין המנתחים ומובילים את העור לשינוי משמעותי.

שיטת הטיפול ב'דרמה קליניק' הינה בטוחה לחלוטין, ומשיגה תוצאות בצורה המהירה ביותר,

ביחס לכל שיטות הטיפול האחרות.

אחרי סדרה של טיפולים העור משתפר והביטחון עולה.

בזכות הטכנולוגיות החדשניות, מאות נשים ונערות שטופלו ב'דרמה קליני' מציינות שלאחר הטיפולים הביטחון שלהן עלה, והן כבר לא מרגישות צורך לכסות את העור במייק אפ.

לפני ביצוע הטיפול כל מטופלת עוברת אבחון עור ממוחשב, דרכו ניתן לראות את עומק הצלקות, ורמת הפגיעה בקולגן, ככל שהצלקות יותר עמוקות ויותר זמן על העור צריך יותר טיפולים

- טיפ חשוב.

אם את סובלת מצלקות פוסט אקנה, חבל להמשיך לסבול כשיש פתרונות קליניים לכך, וככל שהצלקות יותר טריות התוצאות יהיו טובות יותר, אל תמתינו עוד שנה ועוד שנה, ככל שתטפלו יותר מוקדם תשיגו עור יפה יותר.

לקריאת המדריך 'סודות הטיפוח של דרמה קליניק,' שלחי בקשה במייל: dermaclinic@outlook.co.il

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר