"בעלי הוא זה שכל יום גורם לי להרגיש נפלאה"

מדוע בוחרת זמרת שאינה שומרת תורה ומצוות לשיר דווקא שירי יהדות התפוצות? השבוע, ב"נפלאה שכזו", יש לנו הזדמנות נדירה לקבל תשובה לשאלה הזו בראיון שערכנו עם ענת סגל (תרבות)

מירי שניאורסון | כיכר השבת |
(צילום: אברומי לינשה)

מה גורם לאישה יהודיה לצעוד לבדה ברחבי רומא, ברגל, במשך כמעט שעתיים ולהרגיש התרוממות נפש אדירה? מדוע בוחרת זמרת שאינה שומרת תורה ומצוות לשיר דווקא שירי יהדות התפוצות ועוד מכריזה שמטרתה היא שהם יגרמו למאזינים שלהם לעשות עלייה? השבוע, בתכנית "נפלאה שכזו", יש לנו הזדמנות נדירה לקבל הצצה לניצוץ היהודי של אישה נפלאה מהעם שלנו, שאולי ברגע הראשון תראה לכן שונה, אבל מהר מאד נגלה שהמסך החיצוני המפריד, אינו משקף דבר, כי כולנו בסופו של דבר – נשים, יהודיות, מחוברות, ששומרות יחד על המשכיותה של שרשרת העם היהודי.

אז בואו נכיר אותה יחד, את ענת סגל, זמרת, אמא לשתי בנות (17 ו-28) מקסימות, שנולדה וגדלה בתל אביב. בצבא שרתה בלהקת פיקוד צפון עם השירים "קום והתהלך בארץ, עוד לא תמו כל פלאייך", גרה 15 שנים ברומא וכיום בקריית אונו.

האג'נדה החברתית שלה מבוססת על עזרה לזולת וערבות הדדית. הציווי "כבד את אביך ואת אימך" נמצא בראש סולם הערכים שלה ומה שהכי ממלא את ליבה זה, איך לא, לשיר ולהעלות חיוך על פני אנשים.

רוצות לשתף אותנו בחוויות שלכן או להגיע אלינו ולהיפגש גם מעבר למסך? מוזמנות ליצור אתנו קשר – "נפלאות" בדף הפייסבוק שלנו או דרך המייל שמופיע כאן למטה ונשמח להיות בקשר.

קרדיטים:

פאה: פאות תילי, בני ברק

איפור: דיני רבינוביץ, ירושלים

טיפוח: יעלת חן, ירושלים

קולקציה: מקימי, רשת אופנה צנועה לנשים בישראל

עריכה והגשה: מירי שניאורסון, נשיאת ארגון הנשים נפלאו"ת, מרצה, מנחה ושליחה בתקשורת

mirisch1@gmail.com

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

Mame לאישה הדתית