"הרופאים אמרו שמדובר בגידול שאף ילד לא יוצא ממנו"

המרואיינת שלנו היום, ב"נפלאה שכזו", היא ציפי ערקובי סלב, שיום אחרי שאמה נפטרה, הצטרפה אליה לעולם האמת גם הנכדה, אגם סגל ז"ל. איך מוצאים את הכוחות להתגבר על משבר שכזה? צפו (תרבות, כיכר TV)

מירי שניאורסון | כיכר השבת |
(צילום: אברומי לינשה)

איך שומרים על גחלת האמונה כשהחושך בחיים הולך וגובר? מהיכן שואבים כוחות בהתמודדות מול חולי ואובדן של הקרובים לנו? ומהו המעשה האמיץ והגדול שבחרה אישה גויה לעשות למען משפחה יהודית שלא הכירה לפני כן?

המרואיינת שלנו היום, ציפי ערקובי סלב, מצאה עצמה מתמודדת עם ניסיון אדיר: יום אחרי שאמה נפטרה, הצטרפה אליה לעולם האמת גם הנכדה, אגם סגל ז"ל - ובכל תקופת החולי של הנכדה, בחרו ציפי ומשפחתה לדבוק באמונה ולאחד את עם ישראל סביב איסוף של כמה שיותר מצוות ומעשים טובים לזכותה.

ציפי היא אמא ל-3 ילדים ו-12 נכדים. נולדה באשקלון, למדה בתיכון חקלאי "עיינות", התגייסה ומאחוריה 27 שנות קריירה צבאית, גם בשטחים.

ציפי מתנדבת, יזמת ופעילה ואף כתבה 3 ספרי ילדים במיזם שנקרא "סבתא מספרת באהבה".

הסיפור שלה ודאי הזכיר גם לכן חוויות ממסע חייכן שבהן האתגר והקושי הביאו אתכן או את הסובבים לכן לחיזוק גדול יותר באמונה ובבחירה בחיים.

אתן מוזמנות לכתוב לנו על כך, לנפלאות - ולשתף אותנו ברעיונות להפצת האור של אחדות וקירוב לבבות בין נשות ישראל. נשמח לשמוע מכן דרך המייל שלנו: mirisch1@gmail.com או בדף הפייסבוק – "נפלאות" או בתגובות מתחת לכתבה זו.

בינתיים, להתראות.

קרדיטים:

פאה: פאות תילי, בני ברק

טיפוח: יעלת חן, ירושלים

קולקציה: מקימי, רשת אופנה צנועה לנשים בישראל

עריכה והגשה: מירי שניאורסון, נשיאת ארגון הנשים נפלאו"ת, מרצה, מנחה ושליחה בתקשורת

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

Mame לאישה הדתית