סליחה? סיכה: האביזר הנוסטלגי הזה עושה חתיכת קאמבק

לפני כעשור קיבלנו במתנה צמד סיכות יהלומים בצורת דבורים. אמרנו יפה תודה לנותנת והנחנו את קופסתן היוקרתית עמוק בארון ואז, לא מזמן הבנו שיש בידינו אוצר אופנתי. אכן, סיכות הן ה-דבר עכשיו (אופנה)

שרי ברינר-שיפמן | כיכר השבת |
מעולם חולצת תלבושת לא נראתה כה עדכנית (צילום: שאטרסטוק)

ההיסטוריה חוזרת, זה לא חדש (ראיתן מה עשינו פה?) ופיד האינסטגרם שלנו מלא בתמונות של בלוגריות עם אלפי עוקבים, שנדמה כי לעתים לבושות כמו בימים עברו ולא כפי שאנו מצפים ממובילות דעה להראות בשנת 2021, אוטוטו 2022. אבל בעוד שאת רוב הטרנדים שהן מאמצות אפשר לייחס לשנות ה-90 או 80 לערך, האקססורי הפופולרי הזה נוסע אחורה בזמן אפילו יותר. הרבה יותר. אנחנו מדברות על טרום שנת 1900. צריכות רמז? סיכות וינטג'.

לפי Etsy (אתר מסחר אלקטרוני), החיפושים אחר סיכות נוי לבגדים גדלו ביותר מ-168 אחוז בחודש האחרון. אז כדי לעזור לכן ליישם את האופנה הנוצצת המדוברת הזו, הנה 4 דרכים מהנות לשלב סיכות במלתחה שלכן:

1. לכו על בטוח

הצמידו את סיכתכן לדש הבלייזר או המעיל האהובים עליכן ותקבלו מראה נצחי ומנצח, שאי אפשר לטעות איתו. שימו לב! בחומרים עבים כמו צמר, ברוקד או טוויד פחות תראה דקירת הסיכה, אם תחליטו להסיר אותה. אבל אם אתן מתכוונות לשדך אותה לז'קט העשוי מבדים קלילים יותר, נסו לנעוץ אותה בנקודה נסתרת, כדי לראות כיצד זה משפיע על הבד, לפני שתחוללו בשגגה נזק, במקום גלוי.

(המלכה אליזבת השניה, האישה שעושה את זה כבר שנים בהצלחה יתרה)

2. ערבבו והתאימו לקבלת אווירה אקלקטית

אם אתן אוהבות לצאת מהקופסא ו"להתפרע", נסו לחבר מספר סיכות לטופ שאתן עוטות על עצמכן, במקום רק אחת. צלליות מעניינות ואבני חן צבעוניות יחזקו את האמירה הזו הרבה יותר מזהב קלאסי או פנינים, מו הסתם.

(מה שטוב למייגן, מעולה לנו)

3. עטרו את הכפתור האחרון של חולצתכן בסיכה

סגרו את כפתורי החולצה שאתן לובשות עד הסוף ולאחר מכן קשטו את הכפתור העליון בסיכה לא שגרתית, על מנת לקבל מראה מרענן של מעין עניבה. עם זאת, היו זהירות - אריגים עדינים, כמו משי או תחרה, אולי לא יוכלו להתמודד עם משקל הסיכה שלכן, אז היצמדו לבדים מסיביים וסיכות קטנות יותר.

(אביזר קטן, שינוי עצום)

4. היעזרו בסיכה כדי לשמור את הצעיף שלכן במקומו

אנחנו מחבבות מאד את המראה של צעיף נעים העוטף באומנות רק כתף אחת, אבל בשניה שאנו פוצחות בצעידה הוא נופל מיד. מוכר לכן, אה? אז פשוט השתמשו בסיכה גדולה כדי לשמור על הכל במקום ועל הדרך, תקבלו גם סטייל משודרג.

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

Mame לאישה הדתית