ה'חוזר' והמשגיח הרה"ח ר' חיים יצחק צוקרמן ז"ל

אבל כבד בחסידות ויז'ניץ עם היוודע פטירתו הלילה של הרה"ח רבי חיים יצחק הכהן צוקרמן ז"ל, ר"מ ומשגיח בישיבת 'ישועות משה' ויז'ניץ ומחשובי החסידים, בן 51 בלבד בפטירתו (חרדים)

שימי שפר | כיכר השבת |
(צילום: 'מהנעשה והנשמע')

אבל כבד בחצר חסידות ויז'ניץ עם היוודע פטירתו הלילה של הרה"ח רבי חיים יצחק הכהן צוקרמן ז"ל, ר"מ ומשגיח בישיבת 'ישועות משה' ויז'ניץ ומחשובי החסידים, בן 51 בלבד בפטירתו.

המנוח נולד לאביו יבלחט"א רבי רפאל שמחה צוקרמן, ובצעירותו הוא למד בישיבת 'טשעבין' בירושלים שם הוא נודע כאחד הבחורים המתמידים והשקדנים ביותר.

בהגיע לפרקו הוא נישא לבת הנגיד רבי שמואל יהודה דסקל זצ"ל, יחד הקימו את ביתם לתפארת, לצד פעילותו העניפה בארגון 'צעירי ויז'ניץ' שם הוא שימש כמשפיע שקירב וחיזק בחורים רבים.

בויז'ניץ מספרים בכאב כי המנוח היה דבוק בכל נפשו באדמו"ר בעל ה'ישועות משה' מויז'ניץ זצ"ל, וברבי הנוכחי אליו הוא היה מקושר מאד.

עוד הם מספרים כי רבי חיים יצחק ז"ל היה מראשי ה'חוזרים' על תורותיו של האדמו"ר לטובת החסידים, אדם ירא שמים שכולו תורה וחסידות.

לפני מספר חודשים התמוטט המנוח בביתו בליל שבת לאחר שחזר מעריכת ה'טיש' של הרבי, ומאז הוא היה מאושפז בבית החולים, שם הוא השיב את נשמתו ליוצרה הלילה למגינת לבם של בני המשפחה, מכריו ותלמידיו הרבים.

בפטירתו הותיר אחריו דור ישרים מבורך. הלווייתו תתקיים הבוקר בשעה 11:30 ברחבת בית המדרש הגדול בקרית ויז'ניץ בבני ברק, לבית החיים ויז'ניץ בעיר שם הוא יטמן.

תהא נשמתו צרורה בצרור החיים.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר