"כדאי לבחורות בשידוכים לעשות צילומי תדמית"

השבוע, ב"נפלאות בפרשת פקודי", אני זוכה לארח את שרי יהל, מאפרת כבר שנים רבות, שמספרת איך זה לעסוק במקצוע הכי נחשק בימינו ומסבירה למה יש מקום לכולן, למרות ההיצע הגדול (נפלאות בפרשה, כיכר TV)

מירי שניאורסון | כיכר השבת |
(צילום: אברומי לינשה)

פרשת פקודי, הפרשה האחרונה בספר שמות, מספרת לנו על סיום עבודת המשכן והקמתו על ידי משה רבנו. והקדוש ברוך הוא, שהתגלה לעם ישראל בהר סיני, בא למקם אותו באהל מועד. משה ראה את כבוד השם ממלא את המשכן ולא יכול היה להכנס לאוהל מועד.

הסיפור ממשיך בפרשת ויקרא: "ויקרא השם אל משה..." וכאשר הוא קורא לו ומתגלה אליו, סרה היראה ממשה והוא נכנס לאהל מועד. אכן, לאחר ההעלם של פרשת פקודי בא הגלוי בפרשת ויקרא וכל גלוי שלאחר ההעלם מעלתו יתרה.

גם בעבודת האדם יש גלוי שאחרי ההעלם, גלוי למי ששב בתשובה. לאחר שאדם התרחק מתורה ומצוות והרגיש הסתר והעלם, כאשר הוא חוזר בתשובה ומתקרב להשם, הוא מרגיש גילוי אלוקי. הגילוי האלוקי לו זוכים בעלי התשובה נעלה יותר מהגלוי שזוכים לו הצדיקים. לכן אמרו חכמינו זכרונם לברכה, שבמקום שבעלי תשובה עומדים, אפילו צדיקים גמורים אינם יכולים לעמד.

זכות מיוחדת יש לבעלי תשובה, שבמסירות נפש עשו קפיצה באורח חייהם ומן התהומות שבהם היו הצליחו לעלות מעלה מעלה ובאהבה רבה הפכו את הרע לטוב – מאמץ לא קל כלל! והקדוש ברוך הוא לא נשאר חייב ולא רק שמוחל להם על עוונותיהם, אלא שהופך להם זדונות לזכיות ומרבה את שכרם. ומכאן שאל לנו להתייאש בשום מצב שבו אנו נמצאים. גם אם דרגתנו נמוכה ומעמדנו נחות, יש תקווה. ההסתר הוא בשביל גילוי נעלה יותר. ובמיוחד בדורנו, דור הגאולה, מובטחים אנו שלאחר החושך הכפול והמכופל, לאחר הירידה הנוראה, נזכה כולנו, דור של בעלי תשובה, לאור הגאולה האמתית והשלמה, עד שלילה כיום יאיר.

השבוע, ב"נפלאות בפרשת פקודי", אני זוכה לארח אישה יקרה ונפלאה העוסקת כבר שנים רבות במקצועות היופי, מייסדת וחלוצת התחום במגזר. קבלו את שרי יהל, מאפרת ויחצנית, אמא לשלושה ואפילו סבתא גאה ומאושרת.

תחום הביוטי הנמצא בשיאו בשנים האחרונות, מזמין גם אותך להיות חלק מהעולם הצבעוני והמשגשג הזה ולרכוש לך מקצוע מהנה ומתגמל. IL MAKIAGE, מותג האיפור הבינלאומי המוביל בישראל כבר 30 שנה, מציע מסלול לימודי איפור מקצועי המותאם במיוחד למגזר הדתי והחרדי. את הקורס תלווה שרי יהל, אחת המאפרות המובילות בתעשיית איפור הכלות והאירועים, שהתחילה אף היא את לימודיה באיל מקיאג' לפני 20 שנה.

בקורס תקבלי את כל הידע והטיפים שיעזרו לך להתקדם ולעשות חיל בתחום.

וכעת לכבוד חודש אדר, החברה יוצאת בהטבה מיוחדת! כל הנרשמות לקורס האיפור המקצועי, יקבלו קורס שיווק וקידום ברשתות החברתיות במתנה! לקבלת כל הפרטים ולהרשמה היכנסי ללינק:

http://lp6.me/lkGSz.

יתרונות:

* מקצוע מבוקש ורווחי ביותר

* אפשרויות עבודה מובטחות למצטיינות הקורס - כמאפרת ברשת, כמורה או כאסיסטנטית

* בית הספר לאיפור הגדול ביותר בארץ

* מגוון רחב של קורסים: ביוטי, אפקטים, עיצוב שיער, גבות, שיווק וקידום במדיה, מאסטר פאשן

* מזוודה לכל נרשמת בשווי 11,900 ש"ח עם מעל 60 מוצרי איפור איכותיים של IL MAKIAGE

* שובר בסך 900 ש"ח לכל נרשמת

* תעודת מאפרת בינלאומית

* כיתות לנשים בלבד בסניף בני ברק

קרדיטים:

צילום: חמוטל בראונשטיין ואלמוג גבאי

איפור: שרי יהל

קולקציה: רייצ'ל כובעים

פאה: טילי פאות

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר