"למה לא לעשות טוב לאחר? זה עושה טוב לך עוד יותר"

גם השבוע, ב"נפלאה שכזו", אתן מוזמנות לקחת הפסקה קלה מהניקיונות לפסח ולהכיר את גלי זילברשטיין, מאפרת מקצועית שרואה לנגד עיניה מטרה אחת: להוציא את הלקוחה מרוצה ומחייכת (תרבות)

מירי שניאורסון | כיכר השבת |
(צילום: דודי פלוג)

והיום, כמדי שבוע, אתן מוזמנות להצטרף אלינו לכמה דקות של הפסקה ממרוץ החיים. בואו נגלה יחד מקומות בחיי היום יום שלנו, שבהם הניצוץ היהודי מופיע ומשפיע על השגרה של כל אחת מאתנו.

וכמה מיוחד לגלות אותו דווקא בעולם הביוטי:

הכירו את גלי זילברשטיין, מאפרת מקצועית שעושה את עבודתה מתוך חיבור לאמונה ולאהבת אדם ומאחוריה שלושים שנה של עיסוק בתחום הטקסטיל.

גלי פוגשת באופן תדיר נשים שנמצאות ביום החשוב ביותר בחייהן – יום חתונתן. כל אישה וכלה עוברת מסע קצר של גילוי היופי והחן שלה. והכי חשוב, כך גלי אומרת, שכל אחת תצא ממנה עם חיוך ושמחה בלב.

כזו היא גלי, מכניסה ומשלבת את האמונה ואהבת האדם בכל מקום ובכל תפקיד שבו עסקה. מדהים לחשוב איך סיפור חיים פשוט יכול להפוך לסיפור של שליחות, אם רק מתבלנים אותו באהבה, בראיית הטוב ובאמונה חזקה.

גם לכן יש רגעים ביום יום שהרגשתן איך נכנס בהם הניצוץ היהודי? נשמח שתספרו לנו עליהם. תוכלו ליצור אתנו קשר – "נפלאות" בדף הפייסבוק או דרך המייל שמופיע כאן למטה. נשמח להיות בקשר!

קרדיטים:

שיער: פאות תיליס, בני ברק

איפור: שרי יהל, גבעת זאב

טיפוח: יעלת חן, ירושלים

קולקציה: ONE OF A KIND

עריכה והגשה: מירי שניאורסון, נשיאת ארגון הנשים נפלאו"ת, מרצה, מנחה ושליחה בתקשורת

mirisch1@gmail.com

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

Mame לאישה הדתית