מונולוג מטלטל

אלמנת הנרצח: "במזל, הבנות לא היו ברכב"

יעקב ישראל שלום הי"ד נרצח ע"י המחבל המתועב בזמן שנהג ברכבו בשכונת פרדס כץ בבני ברק. בנו הבכור סיפר: "כל החברים שמעו מההורים שהכל בסדר, רק אני לא" (חדשות)

דוד הכהן | כיכר השבת |
יעקב ישראל שלום הי"ד, עם בנו שילה שיחי' (צילום: באדיבות המשפחה)

אבל גדול נפל על בני ברק, עם הפיגוע הנורא שהתרחש אמש (שלישי) בו נרצחו חמישה אנשים, בהם שניים בני המקום, יעקב ישראל שלום הי"ד והרב אבישי יחזקאל הי"ד.

יעקב ז"ל נרצח בזמן שנסע ברכבו, לאחר שיצא לקניות שגרתיות לביתו, לאשתו ולארבעת ילדיו, שנותרו כעת יתומים. "הוא חשב לקחת גם את הבנות. במזל הן לא היו איתו ברכב והבן שלי ירד לפני", סיפרה אלמנתו אפרת. "אני חושבת שהוא הרגיש שמשהו יקרה - בכל החודש האחרון הוא התנצל הרבה ובשבת אמר לי שהיה לו חלום רע. שאלתי אותו על מה חלם והוא לא רצה לספר אבל התקשר למטפלת שלי ואמר לה 'תשמרי על אפרת'. הנשמה מרגישה".

"בנסיעה", סיפרה אלמנתו, "נסע יעקב ישראל רק עם הבן, שילה". אח"כ האב שלח את בנו לעלות הביתה, וכשהאם שמעה "פיצוצים מתחת לבית" היא קראה לבעלה. כשיעקב הי"ד הגיע עם רכבו לרחוב בו התגורר - הוא נורה למוות בקור רוח מצמית של המחבל הנתעב.

"גם אחרי ששמעתי את הפיצוצים לא העליתי על דעתי שקרה לו משהו", שחזרה אלמנתו. "ברגע שהוא לא ענה לטלפון, ירדתי למטה והצצתי מחדר המדרגות. השכן צרח לי שאכנס פנימה, שיש מחבל. התקשרתי ליעקב שוב ושוב ולא הייתה קליטה. לא הצלחתי להשיג אותו, כל דקה הייתה כמו נצח".

משפחתו של יעקב ומכריו סיפרו שהיה אדם טוב שתמיד נתן לאחרים והגיש עזרה. "הוא כל הזמן היה עם הילדים שלו, דאג להם ועשה אותי מלכה. זה כואב לנו, בלתי נתפס", אמרה אפרת.

הבן הבכור, אוריאל, היה קשור מאוד לאביו ז"ל, אך בשל היותו בחור בישיבה קטנה הוא לא ראה אותו ביומיים האחרונים. אתמול, למשמע הדיווח על "פיגוע בבני ברק", קיבלו בני הישיבה שיחות טלפון מהוריהם שסיפרו להם שהכול איתם בסדר. "רק אני לא קיבלתי שיחה. יותר מאוחר אמרו לי שלא מוצאים את אבא שלי", סיפר בכאב. "היום הגעתי הביתה ואמרו לי שהוא נפצע ושלא הצליחו להציל אותו. זה לא נתפס, אני לא מצליח לעכל את זה שלא אראה אותו יותר בחיים. ליל הסדר לא יהיה אותו דבר, שום דבר לא יהיה אותו דבר. אנחנו אוהבים אותו כל כך".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר