"שכל אחד יתקן את עצמו ולא את האחרים, זה לא יעזור"

והשבוע, ב"נפלאות בפרשה", אירחנו את אסתי יצחקי, יוצרת וזמרת שעולה על הבמה עם 2 מופעים ואחד מהם, שימו לב, לצידו של בעלה! היא מספרת איך זה לעבוד ביחד, מהן תוכניותיה לעתיד ועוד (נפלאות בפרשה, כיכר TV, מאמע)

מירי שניאורסון | כיכר השבת |
(צילום: כיכר השבת)

בשבת נקרא את הפרשה שחותמת את חומש במדבר והקהל יעמוד על רגליו ויאמר ״חזק חזק ונתחזק״, שהרי בדיוק עכשיו אנו זקוקים לתוספת הכוח הזאת, בפתחם של תשעת הימים.

ולאן נפנה את הכוחות שלנו? קודם כל לבניית בית המקדש הפרטי. כל אישה עוסקת בבית המקדש הפרטי שלה, ממש כמו כהן גדול שעשה את מלאכתו. כתוצאה מעבודתנו הפרטית, יבנה גם בע"ה בית המקדש הכללי לעם ישראל.

פרשת מסעי מתארת מסע, את חוסר היציבות והתנועה בתחנות השונות, במסע בני ישראל ממצרים, עד לפתחה של ארץ ישראל.

הבעש"ט הקדוש אומר שארבעים ושניים מסעות ישראל במדבר משקפים ארבעים ושתיים תחנות רוחניות שכל אחת עוברת בחייה, שהרי כל הקשיים והנפילות הם חלק מתוכנית אלוקית גדולה.

התחנה האחרונה בגבול הארץ המובטחת נקראת ירדן יריחו. זוהי תחנה של התגלות המשיח. במילה יריחו חבוי ריחו של משיח ובמילה ירדן מסתתרים הדין והמשפט - ״והריחו ביראת ה' (ישעיהו). כלומר, מלך המשיח יוכל להכריע מי איש אמת ומי לא – בזכות חוש הריח שלו.

לאחר שעברנו את המסעות ותיקנו את החסרונות, אנו בתחנת ״ירדן יריחו״, בשלב הגילוי.

בנפשו של כל יהודי יש ניצוץ משיח, בלי להבדיל אם קטן או גדול, טיפש או חכם, טוב או רע. כשמשיח יתגלה, כולנו נראה ונרגיש מה רב המשותף ביננו ונתאחד.

ועד אז? נציין את ראש חודש אב, יום הסתלקותו של אהרון הכהן, יום של אהבה רבה. נעשה כאילו המשיח כבר כאן. נתכונן כראוי, מתוך הבנה שאהבת ישראל אל הזולת היא אהבה לניצוץ המשיח שבו ונפנה להכנות בלימוד ענייני משיח וגאולה.

בואו ננסה לקבל תשובות לשאלות הגדולות דרך הצצה למסע חיים מרתק של יוצרת וזמרת - אסתי יצחקי. היא מגיעה אלינו מפתח תקווה, נשואה למשה, אמא ל-3 ילדים.

אסתי בוחרת להשתמש בבמה ובכישוריה לשליחות עבור נשים. לצורך העניין, היא יצרה שני מופעים מרכזיים איתם היא מופיעה ברחבי הארץ: הראשון, מופע מוזיקלי לנשים בשם "מאושרת". המופע השני - יוצאים לאור"- על אתגר הפוריות וחלום ההורות, מופע זוגי שאסתי העלתה יחד עם בעלה.

שאלנו אותה כיצד הסכים בעלה לעלות להופיע ביחד איתה, איך זה לעבוד יחד איתו, איזה מסר היא מבקשת להעביר בשיר שלה, האם היה שלב שהיא רצתה להרים ידיים, מאילו שורשים היא ינקה את הרצון שלה להשפיע ועוד. היה מעניין ומחכים.

הסיפור של אסתי ודאי הזכיר גם לכן סיפורים או חוויות ממסע חייכן שבהם האתגר והקושי הביאו אתכן או את הסובבים לכן לחיזוק גדול יותר באמונה ובבחירה בחיים. אתן מוזמנות לכתוב לנו, לנפלאות - ולשתף אותנו בחוויה האישית שלכן וברעיונות להפצת האור של אחדות וקירוב לבבות בין נשות ישראל. נשמח לשמוע מכן דרך המייל שלמטה או בדף הפייסבוק – נפלאות - או בתגובות לכתבה זו.

בינתיים, להתראות בנפלאות!

עריכה והגשה: מירי שניאורסון, נשיאת ארגון הנשים נפלאו"ת, מרצה, מנחה ושליחה בתקשורת.

mirisch1@gmail.com

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר